Netta:)
Flørter med forumet
Og de fikk ut 10 egg!
Jeg er kjempefornøyd med det!!! De var veldig fornøyde på klinikken også
så nå er det bare å krysse fingre og tær på at så mange som mulig blir befrukta! eller hvertfall ett gullegg 
Når det gjelder selve uttaket blei jeg helt forskrekka... jeg hadde fryktelige vondt gjennom hele, lå og grein fra det starte til det var over..
de sa at det var fordi eggstokkene mine var veldig forstørret, og at det derfor gjorde så vondt.. var ikke noe vi fikk gjort med det.. kjenner det godt nå også.. MEN! det er absolutt verdt det hvis jeg blir gravid!
og hvis jeg ikke blir det så kommer jeg garantert til å gå gjennom hele greia igjen!
syns mest synd på mannen min som blei helt fortvila.. er ikke lett for de guttane våre heller dette her..
Og nå et spørsmål til dere søte jenter: hvor mange egg fikk dere ut, og hvor mange av dem ble befrukta?
Utrolig spennende å høre imorra kjenner jeg!
Når det gjelder selve uttaket blei jeg helt forskrekka... jeg hadde fryktelige vondt gjennom hele, lå og grein fra det starte til det var over..
Og nå et spørsmål til dere søte jenter: hvor mange egg fikk dere ut, og hvor mange av dem ble befrukta?
Utrolig spennende å høre imorra kjenner jeg!