Uttak over....

Netta:)

Flørter med forumet
Og de fikk ut 10 egg! :) Jeg er kjempefornøyd med det!!! De var veldig fornøyde på klinikken også :) så nå er det bare å krysse fingre og tær på at så mange som mulig blir befrukta! eller hvertfall ett gullegg :)

Når det gjelder selve uttaket blei jeg helt forskrekka... jeg hadde fryktelige vondt gjennom hele, lå og grein fra det starte til det var over.. :( de sa at det var fordi eggstokkene mine var veldig forstørret, og at det derfor gjorde så vondt.. var ikke noe vi fikk gjort med det.. kjenner det godt nå også.. MEN! det er absolutt verdt det hvis jeg blir gravid! :) og hvis jeg ikke blir det så kommer jeg garantert til å gå gjennom hele greia igjen! :) syns mest synd på mannen min som blei helt fortvila.. er ikke lett for de guttane våre heller dette her..

Og nå et spørsmål til dere søte jenter: hvor mange egg fikk dere ut, og hvor mange av dem ble befrukta?

Utrolig spennende å høre imorra kjenner jeg! :)

Gratulerer med 10 egg!!!
Jeg hadde uttak på tirsdag (9/4). Jeg hadde det kjempe vondt jeg også. Helt forferdelig.
De klarte å finne bare 1 egg (det var en overaskelse både for legene der og meg, og samboeren min også).
Da mistet jeg jo troen da. Men... Vårt lille egget ble befruktet, har overlevd natten og nå ruger jeg på ett perfekt (det var legen som sa det) egg. Håper at det klorer seg fast.
Masse lykke til!!! Spennende!!!

10 egg er jo kjempebra!
Hvis jeg husker riktig så fikk jeg ut 20 egg ut, 8 befruktet og 6 overlevde. 5 på frys og et inn. Uttaket var overhode ikke gøy, men rart hvor fort en glemmer :)

Masse lykke til! Det er jo nå det kjekke begynner :)

Takk for svar :) jeg håper virkelig at noen blir befrukta asså.. blir så spennende å få telefon imorra :) jeg håper vi sitter med hver vår spire i magen veldig snart!!!

kjempebra :)

første ferskforsøket fikk jeg ut 4 egg, 3ble befruktet, fikk 1 inn og et på frys.
andre forsøket 8 egg, alle befruktet..satt inn 2 egg (førte til graviditet-men endte dødfødsel) - har nå 6 på frys

lykke til i morgen, husker å spennende og lang tid det føltes å vente på den telefonen

Huff ja det er spennende:) jeg hadde jo så lyst til å sette inn to egg, men fikk ikke lov siden jeg er 26år.. Men får håpe jeg får ett befrukta egg og at det setter seg hvertfall ;)

Huff ja det er spennende:) jeg hadde jo så lyst til å sette inn to egg, men fikk ikke lov siden jeg er 26år.. Men får håpe jeg får ett befrukta egg og at det setter seg hvertfall ;)
Så flott at det ble noen egg. Var grunnen bare at du var 26 år? Jeg er nemlig 26, og jeg ruger på to egg. :)

Blir spennende å høre "dommen" i morgen. :)

Ja at jeg var 26 år og har PCOS.. De mente at sjansen var derfor stor for at det lykkas og de prøver å unngå tvillingsvangerskap siden det er et risikosvangerskap..

Så bra med 10 egg da!!! :) er nok flere gullegg da!!! ;) lykke til med innsett og håper får positiv test om 2 uker!! :)

Jeg fikk ut 12 på mitt første. 9 ble befruktet. 8 delte seg riktig så fikk satt inn ett og syv på frys.
Nå er vi på vårt 3 fryseforsøk og har igjen 4 på frys.
Får heller ikke satt inn mer enn ett i slengen pga diabetes.
Visst det ikke gikk på oss denne gangen heller så skulle de tine to neste gang og la dem dele seg i fem dager også sette inn det med best kvalitet på dag fem, men håper vi slipper det.

Back
Topp