Uttak over (et lite referat)

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Startet dagen klokkel 7[8D] Frokosten besto av 3 paracet og 1 vival... Tok en grundig dusj og ventet på at mannen spiste frokost[:)] Vivalen gjorde jobben sin, jeg var komplett rolig. Så gikk vi spendte til syehuset[:D]
Mannen fikk slippe inn først for å gjøre sitt, så fikk vi begge være med inn på labratoriet for å se på prøven hans, var nok til å utføre ICSI[:)] Siden vi var første paret fikk vi sitte inne på avdelingen å vente, sykepleieren kom for å sette veneflon på meg. Måtte tømme blæren først, selv om det bare var en time sinen jeg tisset sist, men fikk da ut litt med help av å la springen stå å renne[8D][:D] Så ventet vi litt til før de hentet oss inn[:)]
Mannen fikk frakk og jeg et tørkle rundt meg[:D] La meg i stolen og to sykepleiere gjorde meg klar, fikk peditin og det gjorde susen det[:D][:D][:D] Stemningen var god, vi rakk å snakke om både gaupe og ulv[:D]
Holdt mannen i hånden når jeg fikk zylocain og ja det gjode litt vondt, men gikk veldig fort over[:)][:)][:)] Vi fikk se på hele uttaket på en skjerm over oss, det var veldig fasinerende[:)] Så tok de ut den første follikkelen og sykepleieren sjekket, den var tom[&:] Kjente spenningen stige da ja[:)] Så tok hun en til, sykepleieren sjekket, tom den også[&:] Legen sa hun måtte skylle litt igjen, siden jeg ikke hadde så mange follikkler og der dukket det opp et egg[:)][:)][:)] Så fortsatte de og der dukket det opp et til og da lettet stemmningen[:)][:)] Da har vi dobbelt så mange plutselig sa legen, så hører vi plutselig fra sykepleieren nei vi har fire[:)][:)][:)][:)] Da ble det topp stemning[:)][:)] Så sier mannen at det var jo det jeg sa at det var fire der[:D][:D][:D] Han hadde sagt det rett før vi gikk inn[:)][:)][:)]
Etterpå ble jeg flyttet til en annen seng og lå til observasjon i 45 min[:)] Men følte meg så pigg at jeg kunne gått ut med det samme jeg[:)][:)]
Etterpå dro vi for å prøve bil[:)] Fikk litt vondt etter noen timer, men nå er alt bare topp igjen[:)][:)]
Kjempefornøyde med 4 egg utifra 5 follikkler må jeg si[:)][:)][:)] Så nå venter vi spendt på telefon i morgen (ca kl 13.00) på hvordan det har gått med befruktningen[:)][:)][:)]

Så godt å høre at uttaket gikk greit[:)]

Blir spennende å høre i morgen hvor mange som deler seg.
Masse lykke til[:)]

ORIGINAL: Gjørdis

Signerer.

ORIGINAL: bet

Så deilig at det er over! Og gratulerer med 4 egg, krysser fingrene for at det er minst ett gullegg der [;)][;)]

ORIGINAL: bet

Så deilig at det er over! Og gratulerer med 4 egg, krysser fingrene for at det er minst ett gullegg der [;)][;)]

Signerer

Kjempebra resultat!
Krysser fingrene for flott resultat i morgen

ORIGINAL: ElinR

ja 4 av 5 er kjempebra!!!! krysser for at d blir maks uttelling på befruktningen og at dere kanksje får noen på frys[:)]

Det var gode nyheter! Satsar på dei alle vert befrukta og ser bra ut på innsettingsdagen slik at du får nokre på frys og! Masse lykke til som rugar!

Du ttrenger ikke flere, spent på hvordan det blir i morgen, kryser finra for at duhar egg av super kvalitet[:D] Og svømmerene gjør jobben sin[;)]

Da håper jeg at gullegget er blandt de og ønsker deg kjempe masse lykke til i morgen [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gratulerer med fire egg ut..
Virker som du har hatt en kjempe fin opplevelse med uttak.. Er slik det skal være.. [:D]
Har også hatt det slik, så kjenner at jeg gleder meg til det er min tur.. [:D]
Masse lykke til imorgen!

ORIGINAL: Gjørdis

ORIGINAL: fano

Da håper jeg at gullegget er blandt de og ønsker deg kjempe masse lykke til i morgen [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Så flott med 4 egg då[:D] Blir spennande i dag ja

gratla med 4 egg[:D][:D]krysser alt som kan krysse for at alle 4 er befrukta og at du får noen på  frys[:D][:D][:D]

Back
Topp