uttak og oppmøte

Da ser du nok meg du vet jo tidspunktet jeg skal bære der nå

Er litt morsomt når en har kommet så langt at man skal reise og møte opp på sykehuset og kan møte mange her i fra

Vi skal være der klokka 9. Vi kommer til å være de to trette, for vi har over 3 timers kjøring dit :P

Få mannen din til å løpe bort i 08.30 tiden når de åpner og spør når dere skal inn. Skal dere være der 08.30, så tar det deg jo ikke mange minuttene å komme deg dit bort og skal dere ikke møte før 09.30, så får du slappe av litt til :) Tror de har sånn ringe tilbake system i glassburet også nå.

Få mannen din til å løpe bort i 08.30 tiden når de åpner og spør når dere skal inn. Skal dere være der 08.30, så tar det deg jo ikke mange minuttene å komme deg dit bort og skal dere ikke møte før 09.30, så får du slappe av litt til :) Tror de har sånn ringe tilbake system i glassburet også nå.

Nå har vi dobbeltsjekket papirene og det står oppmøte i venterom 9.30 skal inn før oss dere da! Vi sover heldigvis på sykehus hotellet da vi har 5 timer reisetid!

Nå har vi dobbeltsjekket papirene og det står oppmøte i venterom 9.30 skal inn før oss dere da! Vi sover heldigvis på sykehus hotellet da vi har 5 timer reisetid!

Vi leide oss inn på hotell forrige gangen, men det var så mye bråk og støy utafor at jeg fikk ikke sove. Så tenkte denne gangen kjører vi, så får jeg kanskje sove litt før vi drar. Og her sitter jeg da :p

Fantastisk! vi har iallefall fått sovet! Men gud for noen dårlige senger!!! Vondt i hver eneste lem men blir vell ikke bedre igjennom dagen er dere klare nå da?

Ny ul på onsdag og forhåpentligvis uttak på fredag, om vi er heldige. Enn med dere?

Fikk ut 27 egg!!!! Hadde trodd på mange tomme eggposer, men her var det innhold

Blir spennende! Satser på at du får uttak fort
Wow :) gratulerer :) her så de 7 på ene siden og 1 på andre siden, og muligens ett som rekker å hente seg inn i løpet av de neste dagene :) litt rart med tanke på min høye amh og at jeg har pcos. Men det skal jo bare til ett egg for å bli gravid, heldigvis :)

Jeg har pco og fått mange egg! Hvilken medisiner går du på? Fikk Gonal f sist, 112,5 ie. det virket ikke på meg..
Fikk bemfola og 225 ie og virket litt for godt

Ja, du trenger bare 1!!
Er i kjempe god form etter uttaket og er allerede på vei hjem.. Det var ikke vondt, utenom litt ubehagelig stikk ved setting av bedøvelsen

Nå håper jeg at jeg får gode nyheter om mange befruktede egg med god kvalitet på

Jeg har pco og fått mange egg! Hvilken medisiner går du på? Fikk Gonal f sist, 112,5 ie. det virket ikke på meg..
Fikk bemfola og 225 ie og virket litt for godt

Ja, du trenger bare 1!!
Er i kjempe god form etter uttaket og er allerede på vei hjem.. Det var ikke vondt, utenom litt ubehagelig stikk ved setting av bedøvelsen

Nå håper jeg at jeg får gode nyheter om mange befruktede egg med god kvalitet på

Gonal-F 150 IE, skal fortsette med samme dose frem til onsdag foreløbig.

Godt å høre at formen er god, så krysser jeg fingrene for gode nyheter <3

Gonal-F 150 IE, skal fortsette med samme dose frem til onsdag foreløbig.

Godt å høre at formen er god, så krysser jeg fingrene for gode nyheter <3
Du har ikke noe å gru deg til
Med meg gikk antall eggposer fra 10-12 egg på tirsdagen og til 25+ på fredagen så du kan få mange egg frem til da lykke til!

Du har ikke noe å gru deg til
Med meg gikk antall eggposer fra 10-12 egg på tirsdagen og til 25+ på fredagen så du kan få mange egg frem til da lykke til!

Ohoi da :O Ja, da kan de fort bli flere :)

Back
Topp