Uttak og innsett

Littlå

Glad i forumet
 Hvordan er formen etter innsett??
Skal egentlig bort på møte med jobb den dagen jeg har innsett. Skal vare fra onsdag til fredag.
Noen som vet om dette er noe jeg bare bør skrinlegge??
Aner jo ikke hvordan ting er, så kan liksom ikke gi sjefen min et skikkelig svar, å nå virker han nesten sur. Selv om han vet hva jeg skal igjennom[&:]

ORIGINAL: Fomle

Etter forrige innsett kunne ikke jeg gått på noe møte for å si det sånn! Men det var pga uttaket da.... Jeg var sykmeldt i nesten to uker etter uttaket, for jeg fikk så juling underveis (de strevde sånn med å få ut eggene på venstre side). Det kjentes ut som noen hadde kjørt over meg med truck.... Men det er nå meg da... har hørt om andre som har vært i upåklagelig form etterpå![;)]

uff,nå ble jeg redd[:o]
jeg skal ha uttak på mandag....håper det går greit!
Tror det er veldig individuelt dette,noen er i fin form etterpå-mens noen blir litt dårlige! Jeg ville droppet møtet hadde jeg vært deg,så får hodet ditt slappet av også[;)]

masse lykke til!

Jeg kunne nok sikkert ha gått på møte etter innsett. Kansje litt ubehag etter uttak, men absolutt noe som går an å leve med. Har vært sykemeldt i rugeperioden, men ikke pga smerter etter uttak eller noe slikt..

Jeg kunne fint ha gått på møte etterpå, var selv tilbake på jobb med det samme[:)] Tror nok vi opplever dette veldig forskjellig[:)]

Takk for svar jenter.. Er greit å gå på jobb, men dette er snakk om å kaste seg på flyet onsdag kveld etter innsett, og være borte til fredag kveld..
Er så livredd for at det skal bli en laaang og vond tur. Aner jo ikke hvordan jeg vil reagere verken psykisk eller fysisk[&:]

ORIGINAL: ella1

ORIGINAL: Fomle

Etter forrige innsett kunne ikke jeg gått på noe møte for å si det sånn! Men det var pga uttaket da.... Jeg var sykmeldt i nesten to uker etter uttaket, for jeg fikk så juling underveis (de strevde sånn med å få ut eggene på venstre side). Det kjentes ut som noen hadde kjørt over meg med truck.... Men det er nå meg da... har hørt om andre som har vært i upåklagelig form etterpå![;)]

uff,nå ble jeg redd[:o]
jeg skal ha uttak på mandag....håper det går greit!
Tror det er veldig individuelt dette,noen er i fin form etterpå-mens noen blir litt dårlige! Jeg ville droppet møtet hadde jeg vært deg,så får hodet ditt slappet av også[;)]

masse lykke til!

Ella1 Etter første uttak hadde jeg smerter samme dagen og litt dagen etter. Men det er ikke noe å grue seg til. Du kan ta smertestillende. Men det er individuelt. Jeg hadde ingen problemer etter uttaket. Var heller ikke sykemeldt annet enn den de gir deg der hvor du hører til...

ORIGINAL: Littlå

Hvordan er formen etter innsett??
Skal egentlig bort på møte med jobb den dagen jeg har innsett. Skal vare fra onsdag til fredag.
Noen som vet om dette er noe jeg bare bør skrinlegge??
Aner jo ikke hvordan ting er, så kan liksom ikke gi sjefen min et skikkelig svar, å nå virker han nesten sur. Selv om han vet hva jeg skal igjennom[&:]

Littlå det er greit å kunne slappe av isteden for å stresse med jobb. Du skal heller ikke gjøre husarbeid, løfte noe på noen dager. Da er det heller greit å pleie seg selv... Hvertfall min anbefaling[:)].
Masse lykke til med innsettingen[:)]

Tror jeg har tatt min avgjørelse.. Kommer til å ringe legen min imorgen å få en time. Føler ikke at jeg er klar for å reise på noe møte rett etter innsett. Og det er jo slettes ikke sikker at det blir innsett når jeg tror heller. Kommer til å be om noen dager for å hente meg inn nå, kjenner at jeg er helt pompa[:'(]

ORIGINAL: Littlå

Tror jeg har tatt min avgjørelse.. Kommer til å ringe legen min imorgen å få en time. Føler ikke at jeg er klar for å reise på noe møte rett etter innsett. Og det er jo slettes ikke sikker at det blir innsett når jeg tror heller. Kommer til å be om noen dager for å hente meg inn nå, kjenner at jeg er helt pompa[:'(]

Tror du gjør smart i det[:)]

Eg ville aldri ha reist på kurs med jobben samme dag som innsett. Eg har vore ganske øm etter uttak begge gongene. Har vore vondt å sitte lenge om gongen. Er nok veldig forskjellig frå person til person kor stort ubehaget er i ettertid, men det er jo umulig å sei på førehand korleis det vert hos deg. Ta det heller med ro heime på sofaen du! [;)]

Back
Topp