Uttak idag

Kanskje snart?

Elsker forumet
Hadde uttak idag [:D] Om jeg husker rett (var litt dopet naar de sa det) saa fikk jeg ut 17 egg idag...
Bare haaper spermen som er paa frys taaler opptining og at vi faar noen gullegg ut av dette naa.. Innsett soendag om alt gaar bra... Sitter her og krysser alt jeg har for at dette skal funke [8|]

Krysser fingre og tær for det er deres tur nå da [:D]

ORIGINAL: fano

ORIGINAL: GunnElin

[:D][:D][:D][:D]

sign

Lykke til

Takk jenter [:)] Desverre ble bare to egg befruktet, saa er ikke saa optimistisk om dette forsoeket lengre [&o]

ORIGINAL: GunnElin

Men du, du trenger jo bare et gullegg[:D][:D][:D][:D]
Lykke til snuppa

Takk vennen..Haaper virkelig ett av dem er gullegget [:)] Skal ha innsett imorra saa kryss fingra!

Håper begge to er gullegg, jeg - så kan du ha ett på frys også[:D]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Takk, blir ingen paa frys, begge settes inn om de har overlevd natta... Men haaper saa klart at begge er gullegg. Sier ikke nei til tvillinger[;)]

ORIGINAL: Kanskje snart?

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Takk, blir ingen paa frys, begge settes inn om de har overlevd natta... Men haaper saa klart at begge er gullegg. Sier ikke nei til tvillinger[;)]

Krysser alt som er å krysse for at det går bra, samtidig er eg spent på hvordan det gikk i dag,

Innsett gikk bra[;)] Ruger naa paa to. Den ene var foerst bare delt i to sa de, men hadde delt seg i fem paa bare noen timer den morgenen. Haaper det er en liten "fighter" som oensker aa klore seg fast og vokse i magen min,, (vel haaper jo begge er det saa klart da, det hadde vaert en bonus)

Back
Topp