Bubbly ønsker meg en liten skatt 25 Apr 2016 #2 babysyyyk skrev: Endelig uttak i morgen og ruger på torsdag eller fredag Klikk for å utvide … Hurra! Lykke til med ruginga
babysyyyk skrev: Endelig uttak i morgen og ruger på torsdag eller fredag Klikk for å utvide … Hurra! Lykke til med ruginga
Venessiela Forumet er livet VIP Himmelbarn Maiblomstene 2017 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 25 Apr 2016 #6 Lykke til
Lykkelulla Gift med forumet Mailykke <3 25 Apr 2016 #7 Lykke til! Blir spennende å høre hvordan det har gått!
babysyyyk Forelsket i forumet 26 Apr 2016 #12 Da fikk jeg ut 11 egg nå og jeg er superhappy kjente ingenting på uttaket heller så formen er topp bortsett fra at jeg føler meg litt dritA
Da fikk jeg ut 11 egg nå og jeg er superhappy kjente ingenting på uttaket heller så formen er topp bortsett fra at jeg føler meg litt dritA
Knerten07 Forumet er livet VIP 26 Apr 2016 #13 Gratulerer med vel overstått uttak! Håper du får god uttelling på befruktning og ikke minst en fin rugeperiode i etterkant !
Gratulerer med vel overstått uttak! Håper du får god uttelling på befruktning og ikke minst en fin rugeperiode i etterkant !
Lykkelulla Gift med forumet Mailykke <3 26 Apr 2016 #14 Gratulerer med 11 gullegg! Håper du ruger på en liten gullungen om noen dager