Uttak i morgen... :)

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
UL på fredag viste 1 stor eggpose og 2 små... Så uttak i morgen, krysser fingrene for at de små har blitt større så vi får ut flere egg :) Hvis alt går som det skal blir det innsett på onsdag ;)

Så kryss fingrene for meg og send gode tanker, mitt siste offentlige forsøk... Har stor tro selv ;) Denne gangen skal det gå!!

Tips til rugeperioden for dere som har fått positiv test taes gjerne imot også ;)

Lykke til i morgen. Jeg la meg rett ut på sofaen og så OL i rugetiden, blir VM for din del da :) tvi tvi

Masse lykke til :) Dette blir gangen når gullegget settes inn! :)

Lykke til med uttak :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Masse masse lykke til

UL på fredag viste 1 stor eggpose og 2 små... Så uttak i morgen, krysser fingrene for at de små har blitt større så vi får ut flere egg :) Hvis alt går som det skal blir det innsett på onsdag ;)

Så kryss fingrene for meg og send gode tanker, mitt siste offentlige forsøk... Har stor tro selv ;) Denne gangen skal det gå!!

Tips til rugeperioden for dere som har fått positiv test taes gjerne imot også ;)
Masse lykke til :) spennede :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hihi.. Du høres ut som meg! Uttak i dag, en normal eggpose og to så små at de sannsynligvis ikke blir noe, men krysser fingrene for at det blir to å bruke allikevel! Masse lykke til :-)

Lykke til med uttak og rugetid :) Lev normalt, ikke gjør tunge løft eller stress. Slapp av og prøv å kos deg. :)

Masse lykke til! :)

Uttak ferdig. Fikk ut to egg, så nå er det bare å vente til innsett på onsdag ;) Blir satt inn to om begge blir befruktet. Kjempe spennende ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uttak ferdig. Fikk ut to egg, så nå er det bare å vente til innsett på onsdag ;) Blir satt inn to om begge blir befruktet. Kjempe spennende ;)

Krysser fingrene for deg :-)

Utrolig nok fant de 5 egg hos meg.. Må ha skjedd en del siden kontrollen på torsdag, men jeg tror det er noen som er små og umodne. Veldig spent på om det blir befruktning og så det mest kritiske for vår del, om det deler seg. Har hatt et befruktet egg i desember og februar som ikke delte seg, men i april ble det en innsetting så jeg håper på det nå også!

Gratulerer masse med to egg :) Er ofte veldig bra kvalitet når det er få egg :) Blir spennende hvordan det kommer til å gå :)

Utrolig nok fant de 5 egg hos meg.. Må ha skjedd en del siden kontrollen på torsdag, men jeg tror det er noen som er små og umodne. Veldig spent på om det blir befruktning og så det mest kritiske for vår del, om det deler seg. Har hatt et befruktet egg i desember og februar som ikke delte seg, men i april ble det en innsetting så jeg håper på det nå også!

Gratulerer med flott uttak :)

Gratulere so mykje ig masse lykke til :) krysser det som krysses kan for dåke no :)

Termin 6. Februar

Hvorfan føler du deg? Jeg har aldri hatt så vondt etter uttak, men i dag har jeg tatt smertestillende og har en skikkelig øm ballongmage. Sannsynligvis fordi det tok mer tid enn det har gjort før og de lette litt rundt etter ett egg.

Back
Topp