Uttak i morgen

Førstegangsmammaen

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Gruer meg veldig, jeg har lest her inne at det er veldig smertefullt.
Gleder meg likevel til å være i gang.

Ser for meg en helvetes emosjonell helg i vente før (forhåpentligvis !!!!!!) innsett på mandag.

Har hatt enormt mye humørsvigninger pga sprøytene. Har tenkt negativt og at dette sikkert bare er bortkasta til å snu og mene og tro at vi får det til.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har hatt to uttak. Den første var vond, men den sist fredag var ikke d... Litt øm i magen etterpå og litt oppblåst bare ;) Masse lykke til :) Det går nok fint skal du se.

Jeg har kun hatt ett uttak, og dette var helt smertefritt! Jeg grudde meg så mye at jeg kun fikk sove et par timer natten før, men ble så utrolig letta over hvor fint det gikk:-)
Ønsker deg masse lykke til, dette går bra:-)

Jeg har kun hatt ett uttak, og dette var helt smertefritt! Jeg grudde meg så mye at jeg kun fikk sove et par timer natten før, men ble så utrolig letta over hvor fint det gikk:-)
Ønsker deg masse lykke til, dette går bra:-)

Åhh! Da håper jeg virkelig at jeg får samme skjebne :D
Hvordan gikk det med alt?

Har hatt en del uttak, derav ett var litt smertefult pga at det tok så lang tid så bedøvelsen gikk ut. Råder deg til en ting, og det er å ikke lyve på vekta! ;) Fordi du får smertestillende der etter! ;)

Og Lykke til forresten! Dette går så bra! :) <3

Har hatt en del uttak, derav ett var litt smertefult pga at det tok så lang tid så bedøvelsen gikk ut. Råder deg til en ting, og det er å ikke lyve på vekta! ;) Fordi du får smertestillende der etter! ;)

Et godt tips! Det tar jeg med meg videre :D

Lykke til! Har hatt mange uttak, og det er litt varierende hvor vondt det er fra gang til gang, men det er helt til å leve med, ikke noe å grue seg for! Det går helt sikkert fint!

Åhh! Da håper jeg virkelig at jeg får samme skjebne :D
Hvordan gikk det med alt?

Hvordan gikk det i dag? Håper du ikke opplevde det som ille!
Jeg fikk ut 8 egg hvorav 4 ble befruktet. Forsøket endte dessverre negativt, men fikk to egg på frys er nå i gang med forsøk igjen:-)

Da var det overstått!

Jeg syns det var veldig smertefullt på en litt "ekkel" måte. Kan liksom ikke sammenligne de smertene med noe annet, men det gikk jo nå bra. Fikk 8 flotte egg:)
Jeg var ikke forberedt på det blodbadet etter inngrepet og skvatt godt til når jeg så hvor mye jeg hadde blødd. Jeg takler ikke å se blod.

De var litt skuffa med antall (friske) svømmere mannen fikk levert, men det var jo litt som forventet. Han gjorde så godt han kunne og hadde spart lenge nok. Men hun sa hun hadde fått nok, så satser på at det går bra :)
I morgen tidlig får vi komme på labben og titte i mikroskop på kommende babyen(e) vår, det gleder jeg meg masse til :D Håper at disse luftsmertene/"mensensmertene" gir seg snart.

Hvordan gikk det i dag? Håper du ikke opplevde det som ille!
Jeg fikk ut 8 egg hvorav 4 ble befruktet. Forsøket endte dessverre negativt, men fikk to egg på frys er nå i gang med forsøk igjen:-)

Jeg fikk også 8 egg. Leit at det endte negativt. Håper fryseforsøket er det som klaffer hos deg <3

Lykke til! Har hatt mange uttak, og det er litt varierende hvor vondt det er fra gang til gang, men det er helt til å leve med, ikke noe å grue seg for! Det går helt sikkert fint!

Takk, kjære Chuma ❤️ Håper det går bra med deg og ditt forsøk. Jeg følger med og heier på deg :) :)

8 egg er helt ideelt, ikke for mange og ikke for få! Masse lykke til videre, det blir noen spennende dager nå!

Oppdatering:
2 av eggene var ikke modne nok til befruktning.
Ytterligere 2 stk ville ikke la seg befrukte.
De siste 4 var godt i gang:)

Mandag ettermiddag er det innsett! Gleder meg og håper mine 4 små har det bra og overlever dette❤️

4 er jo kjempebra! Enig med Chuma at det ikke skal være for få og ikke for mange, da for mange gir dårligere kvalitet på eggene! Jeg har jo tatt ut 27 på det meste, der de i alt så minst 40..Overstimulert selvfølgelig! :( Denne gangen fikk jeg ut 12, der tre ble befrukta, og kun ett som delte seg tilstrekkelig. Ingen på frys, men ett gullegg inn! <3

4 er jo kjempebra! Enig med Chuma at det ikke skal være for få og ikke for mange, da for mange gir dårligere kvalitet på eggene! Jeg har jo tatt ut 27 på det meste, der de i alt så minst 40..Overstimulert selvfølgelig! :( Denne gangen fikk jeg ut 12, der tre ble befrukta, og kun ett som delte seg tilstrekkelig. Ingen på frys, men ett gullegg inn! <3

Åhh, herlig! Ett er alt som trengs❤️ Er du gravid? :)

Back
Topp