Uttak i morgen og innsett på torsdag!!!

Første gang fikk jeg ut 17 egg. Dagen etter var 8 befruktet og innsettelsesdagen var det kun to dårlige egg igjen. Ingen på frys, 2 egg satt inn. Det ble tvillinger. Siste forsøket nå fikk jeg ut 6 egg, 4 ble befruktet, men pga kromosomfeil var det bare ett som kunne brukes. Er gravid nå. Så; trenger ikke så mange egg bare gullegget er der ;)
Ja,Elliot!Jeg får ikke gjort noenting uansett...Må bare vente og se hva som skjer i morgen.Håper at mitt gullegg klarer å overleve den dagen:)

Ja,det er sant men sist gang var det 6 av 4 befruktet og dagen etter var det bare 3 igjen.Så i morgen blir det enten 2 egg eller 1 egg eller 0 egg:( Vet ikke hvordan jeg skal klare å sove i natt!!!
Kvalitet foran kvantitet. Sist uttak på meg fant de ingen egg. Men det er veldig sjeldent at de ikke finner noen eller at ikke noen blir befruktet:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Du skal se det er gullegget eller gulleggene som nå godgjør seg til innsett i morgen. Lykke til med telefonsamtalen i morgen og det jeg satser på blir dagen for innsett. Du trenger bare det ene gullegget vet du! :)

Skjønner du ble skuffet, men heldigvis gikk det bra likevel:-) Masse lykke til med innsett! :-D Snart er du ruger:-D

Kl.10:45 på Riksen.Og det blir satt inn kun 1 egg:(De er så strenge med det.Det er jo våres 2. fersk forsøk.Har et fersk og et fryseforsøk før dette forsøket.

Jeg vet:-/ Men, ett egg er bedre enn ingen egg;-)

Om en times tid er du ruger :-D

Last edited:
Så bra! Det må være gullegget :)

Hurra!! Skal se de har satt inn gull egget ;)
Sist fikk jeg to inn på riksen, men det var pga at det ikke var bra nok kvalitet for å fryse det ene egget, så de er veldig strikse.

Jippi og hurra! Der ser du, man skal aldri gi opp eller miste motet. Gratulerer som veldig snart ruger på selveste gullegget! :)

Jippiiiii!!! Om ca 14 dager ser du to streker og om 9 mnd får du hilse på vidunderet:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp