Uttak i morgen og innsett på torsdag!!!

Amanita

Betatt av forumet
Da er jeg kommet godt i gang med forsøk nr.2.I morgen blir det uttak,jeg både gleder meg men også gruer meg samtidig...

Så spennende! Masse lykke til i morgen:) Kjenner igjen den følelsen:) Masse sommerfugler:) Kommer til å gå kjempefint:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Masse lykke til!! :) Dette kommer til å gå bra :D

Lykke til!!!

Masse lykke til :) Dette går bare fint! Heier på deg og gullegget :)

Lykke til - går fint !

Da er jeg kommet godt i gang med forsøk nr.2.I morgen blir det uttak,jeg både gleder meg men også gruer meg samtidig...
Masse lykke til :) håpar det løyser seg for dåke denne gangen :) gledar meg til oppdatering!

♡ Termin 6. Februar ♡

Da ble det 8 egg ut dag og jeg kom hjem med lammet bein pga lokal bedøvelsen.Klarer fortsatt ikke gå ordenlig...

Gratulerer med flott resultat! Spennende dager fremover :)

Gratulerer med kjempe flott resultat!!

Jeg er kjempeskuffa:( Det ble befruktet kun 2 egg av 8!I morgen må jeg ringe igjen for å vite resultatet...Det blir nok ingen på frys og kanskje ingen egg til å sette inn i morgen:(

Hva?!?! Det er jo kjempebra at 2 egg er befruktet!! Det er jo 200% økning fra egen syklus!:):) Dette kommer til å gå kjempebra! Dere trenger ikke noen på frys vettu:) Det er denne gangen det skjer:)

Hva?!?! Det er jo kjempebra at 2 egg er befruktet!! Det er jo 200% økning fra egen syklus!:):) Dette kommer til å gå kjempebra! Dere trenger ikke noen på frys vettu:) Det er denne gangen det skjer:)

Ja,det er sant men sist gang var det 6 av 4 befruktet og dagen etter var det bare 3 igjen.Så i morgen blir det enten 2 egg eller 1 egg eller 0 egg:( Vet ikke hvordan jeg skal klare å sove i natt!!!

Det er en litt kjip beskjed å få ja, men legen sa til meg at det ofte bare er ett virkelig bra egg uansett mengde, så jeg håper de to befruktede deler seg fint og blir en spire eller to :-) Jeg har fått ut mellom 2 og 6 egg, men aldri hatt mer enn ett brukbart på på hvert av de 5 forsøkene. Første gang ble det en jente! Krysser fingrene for deg :-)

Det er en litt kjip beskjed å få ja, men legen sa til meg at det ofte bare er ett virkelig bra egg uansett mengde, så jeg håper de to befruktede deler seg fint og blir en spire eller to :) Jeg har fått ut mellom 2 og 6 egg, men aldri hatt mer enn ett brukbart på på hvert av de 5 forsøkene. Første gang ble det en jente! Krysser fingrene for deg :)

Takk for støtten.Håper i alle fall et av de overlever til i morgen og det blir innsett.Akkurat nå vil jeg ikke ha noe annet enn det altså:)

Første gang fikk jeg ut 17 egg. Dagen etter var 8 befruktet og innsettelsesdagen var det kun to dårlige egg igjen. Ingen på frys, 2 egg satt inn. Det ble tvillinger. Siste forsøket nå fikk jeg ut 6 egg, 4 ble befruktet, men pga kromosomfeil var det bare ett som kunne brukes. Er gravid nå. Så; trenger ikke så mange egg bare gullegget er der ;)

Back
Topp