Uttak i januar

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Er det flere som skal starte opp med medisiner i desember og skal ha uttak i januar?
 
Ja vi, i Haugesund. Skulle egentlig starte i oktober men er utsatt (eget ønske). Uttak er reservert i uke 4 tror jeg.

Haugesund her og ;)
 
Uke 2 så langt, skal ringe inn november mensen.
Starter på medisiner i januar?

Ringer inn desember mensen, men den er helt i starten om den kommer når den skal. Så starter jeg på medisiner i slutten av desember (nesespray). Skal ha lang protokoll. Men sprøytene starter jeg på i Januar
 
Ringer inn desember mensen, men den er helt i starten om den kommer når den skal. Så starter jeg på medisiner i slutten av desember (nesespray). Skal ha lang protokoll. Men sprøytene starter jeg på i Januar

Jeg skal ha kort protokoll, starter på progynova i november og sprøyter helt i slutten av desember.
Hvilket medisner skal du gå på denne gang?
Jeg har nå progynova, menopur, fyremadel ovitrelle og lutinus.
 
Jeg skal ha kort protokoll, starter på progynova i november og sprøyter helt i slutten av desember.
Hvilket medisner skal du gå på denne gang?
Jeg har nå progynova, menopur, fyremadel ovitrelle og lutinus.

Synarela (nesespray) som jeg starter på i slutten av desember. Pergoveris sprøyter starter på ca 7 Januar. Så er det ovitrelle og lutinus. Skal også ha klexane, hadde det sist fra uttak men nå skulle jeg ha fra sprøytestart.
 
Synarela (nesespray) som jeg starter på i slutten av desember. Pergoveris sprøyter starter på ca 7 Januar. Så er det ovitrelle og lutinus. Skal også ha klexane, hadde det sist fra uttak men nå skulle jeg ha fra sprøytestart.

Kan jeg spørre hvorfor du skal gå på klexane?
 
Det skal bedre blodtilførselen til livmoren. Vet ikke hvordan de bestemmer hvem som skal ha det og ikke, men vet at det ikke er så uvanlig.

Jeg skal ikke bruke det denne gangen. Måtte gå på det sist etter uttak pga OHSS.
Magen har aldri vært så blå :hilarious::hilarious:
 
Jeg skal ikke bruke det denne gangen. Måtte gå på det sist etter uttak pga OHSS.
Magen har aldri vært så blå :hilarious::hilarious:

Ja har forstått det brukes ved overstimulering også. Men det var ikke jeg for min del. Ja det ble litt blått, og jeg ska eventuelt gå på de til uke 12 så den skal rekke å bli fin og blå. Lenge før uttak og enda lengre etterpå:sick009
 
Ja har forstått det brukes ved overstimulering også. Men det var ikke jeg for min del. Ja det ble litt blått, og jeg ska eventuelt gå på de til uke 12 så den skal rekke å bli fin og blå. Lenge før uttak og enda lengre etterpå:sick009

Såpass lenge ja. Er dette andre forsøket ditt?
 
Det er tredje gang jeg starter på medisiner men første ble avbrytt pga feil dose og hadde et negativt nå nettopp. Men det er det andre forsøket sånsett.

Hva med deg?

Blir andre forsøket mitt. Første var negativt. Så jeg håper virkelig dette vil gjøre susen!
 
Sniker meg inn!
Skal starte ned nesespray ca 17. desember, uttak uke 2. Riksen.
 
Sniker meg inn!
Skal starte ned nesespray ca 17. desember, uttak uke 2. Riksen.

Så spennende :D
Dette er ikke en status/oppdateringstråd da. Jeg var bare nysgjerrig :bag:
 
Back
Topp