B Babywish Blir kjent med forumet 2 Nov 2009 #1 Hadde uttak i dag.. 17 egg ..[:D] Da blir det spennede å se hvor mange som blir befruktet..[;)] Jippiii[:D] En liten oppdatering fra meg[;)] fikk 7 egg befruktet... Jippi...er så spent på i morgen nå..
Hadde uttak i dag.. 17 egg ..[:D] Da blir det spennede å se hvor mange som blir befruktet..[;)] Jippiii[:D] En liten oppdatering fra meg[;)] fikk 7 egg befruktet... Jippi...er så spent på i morgen nå..
1rosa+1til? Elsker forumet 2 Nov 2009 #2 oyyy det hørtes bra ut... selv om jeg ikke har noe peil på sånt[X(]
twinanne Forumet er livet 2 Nov 2009 #4 Det var mange, lykke til med befruktningen. Spent på oppdateringen i morgen.
R RANDÅLF Forumet er livet Oktobermirakler 2013 VIP 2 Nov 2009 #5 Det var jo imponerende[:)][:)] Masse lykke til med befruktningen, det må jo bli mange flotte gullegg det der[:)][:)][:)]
Det var jo imponerende[:)][:)] Masse lykke til med befruktningen, det må jo bli mange flotte gullegg det der[:)][:)][:)]
*Bobbo* Forumet er livet 2 Nov 2009 #6 ORIGINAL: RANDÅLF Det var jo imponerende[:)][:)] Masse lykke til med befruktningen, det må jo bli mange flotte gullegg det der[:)][:)][:)]
ORIGINAL: RANDÅLF Det var jo imponerende[:)][:)] Masse lykke til med befruktningen, det må jo bli mange flotte gullegg det der[:)][:)][:)]
B Babywish Blir kjent med forumet 2 Nov 2009 #10 Tusen takk jenter.. Er kjempe spent...[:D] Ja håper også jeg får noen på frys..[;)] er så spent så spent... Ønsker der alle en fin fin kveld videre
Tusen takk jenter.. Er kjempe spent...[:D] Ja håper også jeg får noen på frys..[;)] er så spent så spent... Ønsker der alle en fin fin kveld videre
mklu83 Gift med forumet Mailykke 2018 2 Nov 2009 #11 Gratulerer med uttaket.. Det var jo et bra resultat. Håper dere får mange befruktede.. [:)] Spennede å vente på oppdateringen..
Gratulerer med uttaket.. Det var jo et bra resultat. Håper dere får mange befruktede.. [:)] Spennede å vente på oppdateringen..
V vinglepia Forumet er livet 3 Nov 2009 #12 hihi, sier som en over her [:)] det var mange enda jeg ikke har peiling [8D][;)][:D] håper det er flere gullegg innpå der! [:)]
hihi, sier som en over her [:)] det var mange enda jeg ikke har peiling [8D][;)][:D] håper det er flere gullegg innpå der! [:)]
T t.t.h. Elsker forumet 3 Nov 2009 #13 det er jo knall bra[:D][:D][:D]håper det er mange som er perfekte i morgen[;)][;)][;)]
MAHO78 er endelig mamma:) Januarhula 2014 3 Nov 2009 #15 ORIGINAL: ElinR så bra resultat idag også da, håper de alle sammen deler seg rett[:D] sign denne. Lyykke til i morgon!
ORIGINAL: ElinR så bra resultat idag også da, håper de alle sammen deler seg rett[:D] sign denne. Lyykke til i morgon!
L *Laila* Forumet er livet 3 Nov 2009 #16 ORIGINAL: håpomspirenosnart ORIGINAL: ElinR så bra resultat idag også da, håper de alle sammen deler seg rett[:D] sign denne. Lyykke til i morgon!
ORIGINAL: håpomspirenosnart ORIGINAL: ElinR så bra resultat idag også da, håper de alle sammen deler seg rett[:D] sign denne. Lyykke til i morgon!
tigergirl Forumet er livet 3 Nov 2009 #17 7 egg så kjempebra da!!!! satser på tvillinger da:) om du får lov å sette inn to:) masse masse lykke til.
7 egg så kjempebra da!!!! satser på tvillinger da:) om du får lov å sette inn to:) masse masse lykke til.
B Babywish Blir kjent med forumet 3 Nov 2009 #18 Ja blir kjempe spennende[;)] Vet ikke om de setter inn 1 eller 2 egg...uansett er en eller to spirer hjertelig velkommen[:D] Hihi[:D]
Ja blir kjempe spennende[;)] Vet ikke om de setter inn 1 eller 2 egg...uansett er en eller to spirer hjertelig velkommen[:D] Hihi[:D]