Uttak ferdig

Trollunn

Trollunn
Gikk da bra dette! Puh. Var ikke så vondt som jeg trodde, kjente minimalt egent. God rus var det i alle fall :-P Fikk ut 7 egg. Gull- egg I know! Småondt å sitte nå da...hehe.

Vel, det er litt ubehag nå da...stikker i plutselig, og oppblåst. Og trøtt!!!
Men det er klart det vil være individuelt hvor vondt det er med uttaket. Har hørt at det er vondt, så jeg grua meg. Dopet fungerte vel bra på meg antagelig :rolleyes:
Greit med 7 egg, men hadde håpet på noen fler da...

Så bra at uttaket gikk greit. Kjempeflott resultat så langt. Egentlig et helt ideelt antall (kvalitet fremfor kvantitet er absolutt et poeng). Lykke til med den spennende tiden du nå har foran deg med først telefon fra klinikken angående befruktning og deretter den virkelig spennende fasen. :)

Så bra at uttaket gikk greit. Kjempeflott resultat så langt. Egentlig et helt ideelt antall (kvalitet fremfor kvantitet er absolutt et poeng). Lykke til med den spennende tiden du nå har foran deg med først telefon fra klinikken angående befruktning og deretter den virkelig spennende fasen. :)
Takk du! Ja, blir en spesiell helg dette...vente på mandagsmorgen-telefonen. Herreg...
Sykt å tenke på at hvis det blir innsetting på mandag, så blir det testing lillejuleaften...
Godt jeg er flinkt til å undertrykke følelser...så jeg ikke ødelegger julegleden for lille E og sambo :santa

Back
Topp