Uttak ferdig

Spinners

Glad i forumet
Da var jeg ferdig med uttak i dag,blir ikke innsett på meg denne gangen da jeg var overstimulert. 25 egg fikk de ut. Og da tør de ikke å sette inn igjen,fare for ohss.... Så da håper vi de er gode nok til å fryses,så blir det fryseforsøk neste runde... Litt kjipt,men er ikke noe vi får gjort med det. Egg har jeg i hvertfall :-)

Åååå...det var jo synd, men du får se positivt på det og tenke at du hvertfall har mange egg på lur :) Så blir d baby in making under fryseforsøket :)

Krysser fingrene for mange befruktede egg og fryseforsøk for deg :)

Ja håper på mange befruktede egg som er gode nok til frys!! :-) Dagen i dag har vært lei... Pluss at jeg har kjempe vondt etter uttaket,begynner å roe seg litt nå. Men har faktisk vært så vondt at det å tørke seg etter di besøk har vært pyton!! :-P

Ja håper på mange befruktede egg som er gode nok til frys!! :-) Dagen i dag har vært lei... Pluss at jeg har kjempe vondt etter uttaket,begynner å roe seg litt nå. Men har faktisk vært så vondt at det å tørke seg etter do besøk har vært pyton!! :-P

Ååå, skjønner at det var litt skuffende, ja! Hvor lenge må du vente for å starte fryseforsøk da? Håper mange av de blir befruktet ihvertfall, og kan fryses, da har du et godt lager med egg ihvertfall :) ikke alle som har det...
Ønsker deg masse lykke til! :) Heier på deg!

Tusen takk piripip :-) Skulle vel bare ringe inn til de når jeg fikk mensen tror jeg ;-) Også ringer de på onsdag for å fortelle om hvor mange vi får på frys(forhåpentligvis)

wiii,så spennende å få resultatet imorgen da!! :) Jeg krysser det som kryssest kan! Da må du oppdatere oss!:)

Back
Topp