Uttak ferdig, 7 egg

Piripip

Flørter med forumet
Da har jeg endelig våknet opp etter noen timer på sofaen. Jeg som ikke er vant med å ta smertestillende har vært på litt av en tur i dag skal dere vite laughing7 ble endel fjoll på meg etter at medisinene slo til, helt til jeg havnet i stolen, ikke sååååå moro.

På UL fredag fant de 8 forlikker og mente det ville bli flere ila helgen.
Men i dag fant de bare 7 folikker med egg (ett på venstre side, seks på høyre). Vet at ihvertfall to av de var ganske små...

Men er ikke 7 egg litt under gjennomsnittet da? De sa det var perfekt, men jeg ble litt usikker, leser jo at folk får ut 10-15 liksom... Hva man ikke skal bekymre seg for i denne prosessen :rolleyes:

Hehe... samboeren min håper bare på at de finner 7 sædceller også...Selvfølgelig gjør de det, men han er litt engstelig siden han har nedsatt sædkvalitet.. Man har alle sine bekymringer ila denne prosessen, mann som kvinne... Viktig å huske på det minnet jeg meg selv om. ikke bare meg, meg, meg...

7 er ett bra tall!!! Ofte er kvaliteten dårligere om det er veldig mange egg har jeg inntrykk av :) lykke til videre

7 egg er et veldig bra resultat :) gratulerer så langt! Og som hestehoven sier, har også fått inntrykk av at jo flere egg jo dårligere kvalitet. Lykke til :)

Noen få ut 2 egg og andre 25. Det er stor forskjell på hva resultatet blir. 7 egg er absolutt ikke et dårlig tall. Nå krysser vi bare fingrene for at det er noen av eggene som blir befruktet og kan settes inn:) Spennende!

Heldigvis trenger man bare det ENE perfekte gullegget for at det skal klaffe! Og det skal det jo gjøre for oss begge denne gangen :smiley-angelic003
hold oss oppdatert på befruktning og innsetting!! :)

Takk for at dere er så søte her inne og roer ned en stresset sjel :smiley-angelic005

Fikk tlf fra Porsgrunn i dag :) 5 egg er normalt befruktet og det ble IVF istedet for ICSI.
Yohoo! (enn så lenge..) klar for innsett i morgen... :smiley-angelic001

Kjempe bra :-) gratulere!
Krysser fingrene :)

Gratulere med et flott antall og lykke til med innsett i morgen :) Jeg fikk ut 20 egg, og var ganske (les:veldig) dårlig - så heller flott regulert og godt antall med egg enn masse egg og superdårlig form ;)

Trenger bare et gullegg! :)

Back
Topp