Uttak denne uka, men har få egg..

Luremusa

Glad i forumet
Assistert-jentene
Kjenner det tærer på håpet og optimismen. Har vært på ul kontroll på riksen i dag, og har fått ny kontroll på torsdag. Det var ett egg av bra størrelse, med håp om at et siste skal komme seg. De resterende er for små..

Har lav amh og høy fsh, så de satser på de to eggene siden de uansett ikke har håp om mange egg. Sist fikk jeg ut 4, hvor to ble befruktet og ett holdt til innsett. Jeg ble gravid, men mistet i uke 7-8. Har høyeste dose med gonal f, og lang protokoll..
Har mast meg til å prøve en annen medisin neste, og siste runde offentlig dersom dette ikke går.

Er motløs og lurer på om det er vits i å ta forsøk privat etter de offentlige forsøkene, eller om vi evt da skal gå rett på eggdonasjon.

En siste ting, dersom ingen egg blir befruktet, gjelder det fortsatt som fullført forsøk?

På forhånd takk for svar.

Fikk ikke mange jeg heller de gangene vi prøvte, når jeg kom til insett den ene gangen satte de inn 2 men var ikke av beste kvalitet. Endte med MA før uke 7. Begynte å miste håpet før siste forsøk jeg også og satt og vurderte privat. Men tenkte jeg fikk ta den siste offentlige selv om jeg ikke trodde det ville gå. Fikk ut ti egg men kun fem ble befruktet og det endte med kun 1 som var bra nok til insett. Han er idag snart 10 mnd. Så ikke mist håpet ennå og lykke til:Heartred

Fikk ikke mange jeg heller de gangene vi prøvte, når jeg kom til insett den ene gangen satte de inn 2 men var ikke av beste kvalitet. Endte med MA før uke 7. Begynte å miste håpet før siste forsøk jeg også og satt og vurderte privat. Men tenkte jeg fikk ta den siste offentlige selv om jeg ikke trodde det ville gå. Fikk ut ti egg men kun fem ble befruktet og det endte med kun 1 som var bra nok til insett. Han er idag snart 10 mnd. Så ikke mist håpet ennå og lykke til:Heartred

Takk:Heartred
Det hjelper å høre om andre som har klart det. Må bare krysse fingrene.
Så heldig dere er som har han. :Heartblue

Jeg har en gutt fra før, fikk han da jeg var ganske ung så han er snart tenåring. Er evig takknemlig for han, og skulle så gjerne gitt han et søsken. Ønsker meg sånn en liten skatt til, og jeg klarer ikke holde humøret oppe etter ultralyden. Planen var flere barn før det hadde gått for lang tid, men så tok det tid å møte mannen i mitt liv. Og brått var jeg på vei inn i alt for tidlig overgangsalder…

Møtte på en nybakt mamma med en skjønn liten baby utenfor sykehuset i dag, vil bare gråte når jeg tenker på det. Skulle ønske jeg kjente noen med baby nå så jeg kunne kose litt, selv om det ikke er vår.. :(
#kunstenågråtestilleisenga

Et fullført forsøk er vel når man har stimulert OG fått satt inn alle eggene tilhørende det forsøket. Om det ikke blir noe egg å sette inn, så blir det vel tilsvarende avbrutt forsøk..? Om jeg skjønte det riktig.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp