Utstyrstråd - bilder

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Tenkte det kunne vært gøy å sett hva andre har kjøpt :) Det er nok ikke mange som er så sprø som meg som allerede har begynt å handle inn til babyen, men det kommer nok en del etterhvert :)

Her kan vi legge inn bilder av klær, vogner, senger, stellebord, vugger, bilstol osv. :)

Hehe, her er vogn klar. Ellers blir resten av store ting kjøpt når vi overtar huset vårt i sempember.

Klær venter jeg med til etter oul :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Oi, det var tidlig ;) Vi har det meste fra før, men blir nok ikke innkjøpt noe før siste trimester (slik som sist) :)

Oi, det var tidlig ;) Vi har det meste fra før, men blir nok ikke innkjøpt noe før siste trimester (slik som sist) :)
Greide ikke å vente :p Så jeg kjøpte dette og ga mannen når jeg fortalte at jeg hadde fått positiv test :) Det holder for en stund så nå blir det ikke noe mer før etter OUL :)

Jeg kjøper ikke inn noe før etter uke 27. Litt overtrosik, men jeg kan jo ikke vente til siste slutt heller :p

Fine sett forresten :D

Åååå så søtt:) Hvor har du kjøpt koseklutene?? Var ikke ulik den vesla har her
Den ene er fra Newbie sin kolleksjon og den andre kjøpte jeg på Brio :) Det går litt i kaniner her da siden jeg synes de er så søte :p

Jeg kjøper ikke inn noe før etter uke 27. Litt overtrosik, men jeg kan jo ikke vente til siste slutt heller :p

Fine sett forresten :D
Hehe, hadde jeg hatt tålmodighet så hadde det sikkert vært lurt å utsatt det litt :) Nå MÅ spiren klore seg fast <3

Så fine ting <3 Her skal vi kjøpe det første plagget når vi har vært på tidlig ul <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Så fine ting <3 Her skal vi kjøpe det første plagget når vi har vært på tidlig ul <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Det blir sikkert veldig koselig <3 Gleder meg til å se :)

Vi har det meste fra før, så skal vente til etter oul og se. Dersom det er to der inne så må vi jo handle en ekstra av alt. Barnevogna skal uansett byttes ut - fra city cross til mondial eller tfk twinner twist :-)

Greide ikke å vente :p Så jeg kjøpte dette og ga mannen når jeg fortalte at jeg hadde fått positiv test :) Det holder for en stund så nå blir det ikke noe mer før etter OUL :)

Har ingen problem med å forstå at man blir fristet ;) Veldig søtt sett, forresten :)

Søte klær da :) lite som skal kjøpes inn her, da vi har det meste fra før. Eneste er vel søskenvogn, og gjerne litt klær om det skulle være en jente, men har ingen tro på det :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Vi har det meste fra før, har en del nøytrale klær, så ska prøve å vente med å kjøpe noen nye klær til etter oul og vi forhåpentligvis vet kjønnet :) Ellers har vi bestemt oss for hvilken søskenvogn vi skal ha i dag :)
Og det blir en bugaboo donkey :) den e dyr, men den har alt vi vil ha i forhold til at eg vil ha ungene vendt mot meg og at de sitter ved siden av hverandre + at de har grei plass i vognen og at vognen tar litt liten plass i bilen i forhold til andre alternativer :)

Vi har det meste fra før, har en del nøytrale klær, så ska prøve å vente med å kjøpe noen nye klær til etter oul og vi forhåpentligvis vet kjønnet :) Ellers har vi bestemt oss for hvilken søskenvogn vi skal ha i dag :)
Og det blir en bugaboo donkey :) den e dyr, men den har alt vi vil ha i forhold til at eg vil ha ungene vendt mot meg og at de sitter ved siden av hverandre + at de har grei plass i vognen og at vognen tar litt liten plass i bilen i forhold til andre alternativer :)
Er søskenvogn sånn at man kan ta av sportsdelen og kun ha bagdelen eller henger de sammen hele tiden? :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Bungaboo vognene er jo så utrolig fine :) Og de ser veldig praktiske ut og :) Blir utrolig gøy og forvirrende å begynne å se på vogner :p

Det blir kun søskenvogn å handle for oss og :) Og eventuelt jenteklær!! =)

Back
Topp