Hehe, ja, jeg har et på vei i postenHaha, jeg skal begrense meg til et grønt og et annet. Blått eller frisk i fargene.
Sikler på et nå, men alt for tidlig.
Ja, spennende det jeg også, antar vi er flere der.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja, jeg har et på vei i postenHaha, jeg skal begrense meg til et grønt og et annet. Blått eller frisk i fargene.
Sikler på et nå, men alt for tidlig.
Ja, spennende det jeg også, antar vi er flere der.![]()

Wow, spennendeHehe, ja, jeg har et på vei i posten![]()

Det er mange som leier ut moonboon, så man kan også leie en i en uke eller en måned for å se om det funkerVi har masse utstyr fra nr 1 men angret forrige gang for at vi ikke prøvde moonboon så det tror jeg vi skal kjøpe denne gangen. Brukte såå mye tid og krefter på å vugge og bysse dagen lang så vil denne gangen se om moonboon kan avlaste litt. Bedside dropper jeg nok, da vi brukte den sjeldent sist. Ble samsoving frem til han var ett år og syns det har vært koselig![]()

Kjipt å ha solgt da, når det plutselig kommer en tilDet er mange som leier ut moonboon, så man kan også leie en i en uke eller en måned for å se om det funkerVi leide ut vår mellom barn 1 og 2, men så trodde vi at vi var ferdig, så solgte den
![]()

Enig! Bbhugme ble brukt av alle andre enn meg her. Jeg hadde bekkenleddsmerter hele svangerskapet, men kunne ikke fordra den.Noen som er enig med meg. Bbhugme var en bomkjøp.sjeldent jeg møter likesinnede på den.
Babynest, ergobaby sele, vugge (barn nummer to brukte den også minimalt), flaskesterilisator og smokker. Ikke fått brukt noe av det.