Utstyrsliste

Heltplutselig

Betatt av forumet
Himmelbarn
Augustbarna2024
Skulle vi kanskje laget en utstyrsliste med tips og tilbud og triks sammen?

Jeg har som mål å handle mest mulig brukt og ikke kjøpe nye klær hele 2024. Blir spennende å se hvor lenge det holder! :hilarious:

I kveld har jeg funnet:

Bbhugme - ubrukt på Tise til 500kr
Ekstra trekk bbhugme - Tise 50kr
Og masse kjoler.

Er på jakt etter en snekkerbukse jeg kan bruke når jeg blir kulerund! Har alltid hatt lyst på snekkerbukse, men siden jeg er småtjukk så ser jeg alltid ut som Mario :hilarious:
Ser for meg det er penere med gravidmage!

Hva med dere? Hva søker dere på om dagen? :happy:
 
Stor fan av å kjøpe brukt! Jeg liker leker i tre og retro klesplagg. Men jeg venter nok noen uker til før jeg begynner med innkjøp, så foreløpig lagrer jeg bare fra Finn.

Jeg syr også, så tenker å sy babynest og babyteppe + siklesmekker.
 
Ser det er mye klær som ligger ute både på finn og tise. Mye av det som ligger ute for salg har fortsatt merkelappen på. Jeg tenker å kjøpe mesteparten av gravidklærne brukt, tror ikke det er noe problem. Vurderer å kjøpe noe snart siden buksen begynner å bli for stramme
 
Vi har det meste fra sist. Med mindre jeg får et kick og bare MÅ ha noe i august :angelic:

Men vil tipse om Leander stellematte! Koster litt, men er genial! Og har vært i bruk som ‘arbeidsbord’ til kveldsstell med snart treåringen hele veien!
 
vitaminer
- multi vitaminer, inneholder samme vitaminer som mammavitaminene. Bare mye billigere!
- møllers anti-oppstøt. Sliter med å få i meg tran. Men denne skal være god. Har ikke prøvd enda! Tilbud nå

Har også kjøpt mye klær på Finn, i det forrige svangerskapet. Men på utkikk etter deilig ullkjole nå i vinter, rop ut om gode erfaringer :Heartred
 

Vedlegg

  • 45F86E74-FFC7-46DC-B92E-368357F5CD5D.png
    45F86E74-FFC7-46DC-B92E-368357F5CD5D.png
    2,2 MB · Visninger: 8
  • E268C1C4-54A2-4740-B065-23A75BC81F86.png
    E268C1C4-54A2-4740-B065-23A75BC81F86.png
    786,9 KB · Visninger: 8
vitaminer
- multi vitaminer, inneholder samme vitaminer som mammavitaminene. Bare mye billigere!
- møllers anti-oppstøt. Sliter med å få i meg tran. Men denne skal være god. Har ikke prøvd enda! Tilbud nå

Har også kjøpt mye klær på Finn, i det forrige svangerskapet. Men på utkikk etter deilig ullkjole nå i vinter, rop ut om gode erfaringer :Heartred
Jeg sverger til Møllers anti-oppstøt, null problem å svelge og uten kjip ettersmak. Har tatt de i flere år. Nå om vinteren tar jeg den typen som har D-vitamin i tillegg.
 
Back
Topp