Utstyrsliste

Oioioi!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Desemberglede 2015
Eg har aldri brukt lista sjøl :P
Fekk jo prematurt i uke 27, så hadde kun vogn , bilstol og seng klart + 5-6 bodya ;)
Fekk låna og arva enorme mengder frå ei venninna, så endte opp med altfor mykje kle likavel :P

Va ikkje dum den lista :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Flott. Må berre komme meg på loftet ein dag og finne ut kva vi har frå før av :-/ ei utfordring i seg sjølv når ein ikkje har gardintrapp. :-P

Så ut som en fin liste å følge :) Men jeg blir aldri helt klok på om man bare bør gå rett på strl 56 eller kjøpe litt i 50 også. Kjøper nok noe i 50 tenker jeg, i tilfelle frøkna er liten :)

Så ut som en fin liste å følge :) Men jeg blir aldri helt klok på om man bare bør gå rett på strl 56 eller kjøpe litt i 50 også. Kjøper nok noe i 50 tenker jeg, i tilfelle frøkna er liten :)

Her he vi kjøpt 4 body + bukse i 50 å ellers 56 å oppover so før vi sjå om vi får bruk for det ^^,

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vi har kjøpt et par bodyer og så tror jeg det ble to bukser også i str 50. Så får pappaen dra ut på handling hvis vi trenger mer i str 50. Men om symfysemålene stemmer med str på baby, kan vi nok glatt hoppe over str 50 ;-)

Nyttig med denne oversikten!
kjenner jeg svømmer i havet av utstyr og klær, og får litt panikk til tider :p

Back
Topp