Utstyrsliste til bhg?

Kattt

Forelsket i forumet
Er det noen som har lyst til å hjelpe meg? :) vi har regntøy, støvler, matboks, sekk, navnelapper, flasker. Hva mer trenger man å kjøpe inn? Tiden løper, neste mandag er det innkjøring! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Innesko? Vi har brukt type ballerinasko i ull fra troll. Kan kjøpes i bomull på hm.. parkdress?

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Takk!!! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
sko, byttetøy, bleier, kremmer(viss det er norn andre enn den de har) eg har en fleece dress hengende, lue, regnhansker, hmm ja det eg kom på no;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Husk solhatt..og solkrem hvis det fortsetter med like mange sol og sommerdager :) Er ikke alle steder de har det i bhg, og opplever ofte at hvis de har så er det en eller annen billig type full av ræl ;)
 
Hvordan type utesko har dere kjøpt? Hun går ikke alene enda!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Hvordan type utesko har dere kjøpt? Hun går ikke alene enda!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Et par sandaler og et par joggesko. Han går heller ikke sjøl, men har ikke finni no egna utsko som ikke er sko...stonz er liksom litt varmt nå ;)
 
Et par sandaler og et par joggesko. Han går heller ikke sjøl, men har ikke finni no egna utsko som ikke er sko...stonz er liksom litt varmt nå ;)
Ja det blir litt varmt! Takk :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Vi bruker vanlig sandaler inne. Så har 2 sett med skift på hylla, regndress, gummistøvler til det blir litt kaldt, så har vi gummistøvler med ullfor inne og fleece dress. Regn lue og regn votter, pluss et par tynne ullvotter - hvis det er litt kjølig ute, det går an å ha disse inn i regnvotter.
 
Hvordan type utesko har dere kjøpt? Hun går ikke alene enda!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Tenker på å kjøpe Stonz eller noe lignende :) Går bare med hjelp og rundt bord osv han her også så blir nok det frem til han går ordentlig.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp