Utstyrsliste / innkjøpsliste

Hvilket merke har du? Evnt. ett du ville anbefalt å sjekke ut? :D

Ser den vi har er utgått, men det er HUG multipute :) Har ikke personlig noen erfaring med noen med håndtak, men kanskje det finnes noen tester av babynest? :Heartred Ei jeg kjenner har Liewood med håndtak, hun sier hun er veldig fornøyd iallfall :)
 
Trodde egentlig vi hadde det meste, så begynte jeg å tenke litt over det og nå vokser lista litt for hver dag føler jeg :hilarious: Men blir vel i hovedsak en tripp trapp til, nedside crib, ny babycall og kanskje ny vogn. Har en Emmaljunga city cross fra før og en babyjogger city elite. Vurderer å selge emmaljungaen og kjøpe en pent brukt bugaboo :) synes sittedelen der er litt bedre for de minste når de skal begynne å sitte enn babyjoggeren.
 
Har det meste fra før av da vi har en 1 åring hjemme, så blir mye gjenbruk:) Får høre kjønn forhåpentligvis neste uke så da får vi se om vi må kjøpe nye klær eller ikke. Noe innkjøp av klær blir det nok uansett da det er så mye fint, men vært morsomt å fått jente denne gangen:Heartpink

Men hadde ikke klart meg uten babynest, den brukte vi flittig til mini ikke lenger passet den:p
 
Hadde aldri overlevd nr 1 uten elastisk bæresjal! Koster heldigvis ikke mange kronene brukt.

Eller synes jeg det var greit å ha stellematte/pute som kunne legges på gulvet, siden vi fikk en makk. Føltes mye tryggere å skifte på nede på gulvet.
 
Da har vi endelig kjøpt det første til mini! Ble ei Emmaljunga NXT90F på oss :) Har sikkert hatt lyst på "alle" vognene der ute i jungelen, men vi likte denne godt når vi i dag var ute på handletur. Så da blir det noen måneder i boden for den eska...
 
Har ikke full liste, men jeg har noe som jeg savnet sist jeg hadde baby.
* elektrisk brystpumpe
* babysete til tripp trapp
* caboo bæresjal, da jeg syntes bæresele var knotete i starten.
* bedside
* et par ekstra omslagsbodyer og bukser med fot, da vi kun brukte det til hverdags den første tiden :)
* en bedre ammepute
Blir kanskje litt ekstra også, med tanke på at jeg har en som er født i -21 og har stort sett ull og tykke klær/vognposer ol.
 
Listen min er ikke så lang, men jeg kjøpte brystpumpe første gang, fikk aldri bruk for den. Så burde vente og sett om du har behov for det. Hvis jeg trengte bli kvitt litt, så bare håndpumpet jeg. Ammehjelpen har gode tips her:)
Ellers hadde vi en liten sakkosekk som babyen lå oppi, i stede for tripptrappstol å sete. Den fulgte med over alt, når jeg dusja, kunne sitte oppå bordet siden det var plass, rugge den til så han satt litt mer opp å kunne sove i den:) Begge ungene har brukt den. Syr nok babynest til å ha i sofaen nå eller taes med ut når været tilsier det.
Forrige unge hadde sprutgulpinger hvor alt måtte skiftes både på meg og hun, så godt med skift av body å enkle bukser syns jeg er kjekt:)
 
Back
Topp