Utstyrsliste - hva tenker dere man må ha?

Vi skal ha stokke trailz og nå jeg ser at det kan bli lurt å ta en tur til butikk :) Første kom 25 dager før termin så...

Da kan det være en god ide ja. Mine kom 4 uker før termin og var veldig glad for at jeg hadde bestilt i god tid.
 
Tror vi er greit i gang med utstyrslisten.:happy:
Vi har kjøpt:
Vogn
Bilstol
Vognpose
Vugge
Noe klær
Sengetøy
Newborn sete
Smokker
Ammepute

Etter storebror har vi:
Endel klær
vippestol
Bæresele
BHG vogn

Vi har en plan på stelleplass, må bare kjøpe stellematte
Også må vi ha seng.
Vi venter på å flytte inn i nytt hus, så venter litt med flere store kjøp.:) Seng kan uansett skaffes på en ettermiddag på IKEA :facepalm:
Men føler jeg har glemt noe viktig o_O
 
Vi har ingenting fra før og nå vi har bestilt:
Vogn
Bilstol
Tripp trapp med babysett

Allerede kom:
Bbhugme gravid og ammepute
Vippestol(venter i posten å bli hentet :) )

Vi mangler så mye men tenker at:
Ikea har fine babyseng og har den på lager
Dundyne og sengetøy bør ikke bli problem
Klær skal kjøpes i juli
Må ha badebalje og termometer
Usikker om vi trenger babycall,vi har stor hus men tenker at babyen skal sove i stue om dagen
 
Har knapt handlet noe enda jeg. En ammepute når den kom på tilbud, noen kluter, bodyer og litt ull siden jeg fant på tilbud i noen nettbutikker. Tenker mesteparten av handlingen blir gjort i juni. Greit å vente på feriepengene og :)
 
Jeg har heller ikke handlet noe særligBare litt klær etter ultralyden, og et par smokker. Men venter nr 4, og har det aller meste fra før. Skal bare få tak i ny madrass, samt en brukt kommode til den ene storesøsteren (hun har klærne sine i den kommoden vi skal bruke til stellebord).
 
:smiley-angelic001
Den har vi også sett litt på. Har ei venninne som har den og de er veldig fornøyd. Æ e litt usikker for min del, vil muligens ha en litt større, og synes kanskje den hang litt på ryggen når æ prøvde den, men får se, ikke bestemt meg enda :) Veldig pen å se på da :)

Spennende å prøve den på ryggen/vognen. Bestilte den i sta. :woot:
Spent på om det blir retur eller ei.

Den ser iallefall praktisk ut :)
Ja den gjorde det. Håper den kommer til å funke. Hvis ikke, har du tips? :smiley-bounce015
 
:smiley-angelic001

Spennende å prøve den på ryggen/vognen. Bestilte den i sta. :woot:
Spent på om det blir retur eller ei.


Ja den gjorde det. Håper den kommer til å funke. Hvis ikke, har du tips? :smiley-bounce015


Den funker nok helt sikkert :)

Jeg har denne, og er veldig fornøyd.
Men i grunn kan man bruke hva som helst. Viktigst at det er plass til det du vil ha med og er grei å bære med seg. s-l400.jpg s-l400 (1).jpg
 
Back
Topp