Utstyret i hus :)

85modell

Glad i forumet
Idag fikk vi resten som mangler :) stellebord, vogna, bilstolen :) deilig å ha fått det i hus nå:) har senga klart og vugga :) litt klær å småstesj er på plass :) nå mangler bare den lille skatten vår som ventes om 5 uker:) gleder meg til å møte h*n <3

Viser bilder av vogna og stellebordet :)
De er bare sååååååå fine :)
*stolt mamma*

ImageUploadedByBV Forum1391083784.349463.jpgImageUploadedByBV Forum1391083795.298588.jpg

Så deilig :) Her og er alt klart, orket ikke å vente tilfelle det hadde blitt noe stress mot slutten ;)

Vi har no tatt frem baby gymmen i dag. Storesøster har vært nysgjerrig i mange dager så i dag er hun hjemme fra bhg og da måtte vi ta den frem. Så den er testet og klar til bruk. Men den blir nok flyttet raskt ut av stuen igjen ja :)

Elsker vogen din:-) her er nesten alt på plass selv. Men kjenner jeg meg selv rett så er det altid noe jeg har glemt og kommer på det etter bebisen er kommet til verden. Hehe meeen de største tingene er klargjort:-)

Å, den er så fin den stellekommoden, ønsket meg egentlig en sånn jeg å. Men det ble en billig brukt en, mannen synes det var altfor mye penger å bruke på en stellekommode.

Må jo bare vis siste finish ;) se så søtt :)

ImageUploadedByBV Forum1391102887.895816.jpg

Nå gleder jeg meg :)) måtte de siste ukene gå fort :)

Ja stelleboret er så fint :) er glad for at jeg valgte det:) til og med har mannen lagt slangen rett ned i sluken fra karret i stellebordet og ordnet lang slange fra dusjn som rekker til stellebordet:)

Å vogna var så mye finere enn jeg hadde trudd:) å stelleveska er også bare så fin :) vogna er en gave fra svigerforeldra. :)

ImageUploadedByBV Forum1391103170.145953.jpg

Haha, må bare vise hvordan vi har det, for her er det litt mer kaos!

Vi har ikke eget rom til babyen, bare en liten krok i stua. Har kjøpt litt og fått litt gaver i det siste, så det har blitt litt lagringsplass:)
Babykurven står også oppi sprinkelsenga foreløpig, venter på at kjæresten skal bli ferdig med å bygge stativ.
Blir nok værende sånn en stund til, baby skal jo sove i senga vår i starten, så ser liksom ingen grunn til å stresse med det.

Vedlegg

• 1391109138024.jpg
    1391109138024.jpg
    60,2 KB · Visninger: 47
Hehe :) kan vel lett bli slik når man har dårlig plass :)

Back
Topp