Utstyr

shina

Elsker forumet
Jeg tenkte jeg skulle skrive ned utstyret jeg har til nå, for å se hvordan jeg ligger ann, for 2ukersiden hadde jeg nesten ikke noe men nå syntes jeg at ting har kommet mer på plass[:)]

Klær:
7 body
2 sparkebukser
1 lue
1 brillebukse
1 par sokker

Vogn:
Brio Duo 2006
regn trekk
myggnetting
Vognpose
stelleveske

Seng:
Sprinkelseng
madrass
overmadrass
kantetrekk
dyne
pute (brukessenere)
tisselaken
4 laken
2 sengeset

Stellebord/komode med badekar
Bleiebøtte
Bilsete

Føler at ting kommer litt mere i orden nå når mye av det store er unna gjort, da kan jeg slappe av å kose meg med de litt mindre tingene[:)]

Her er d meste i hus oxo..[:)] Mangler bare å få tak i tisselaken, sengesett, badebalje og "apotek-varer" + litt bleier da..[:D]

så mye du har kjøpt da, koslig det[:D] Vi har bestilt seng, stellekommode, bleiebøtte og grind. barnevognønsket er emmaljunga edge duo men har hørt at de er smale, vet ikke om det stemmer, dem er jo så flotte.

obs ang emmaljunga vogn... Jeg bestilte en for et par uker siden, men det var forseint til å få den fargen jeg ville!! Det var laang bestillingstid! Litt kjedelig å få vogn i midten av april hehe [;)] Det ordna seg til slutt [:D]

jeg har kjøpt vogn, seng, blilsete og noen få bodier.. resten venter jeg med til salget... men det er jo så gøy.. klarer ikke å gå forbi baby butikkene nor jeg egentlig er ute for og handle julegaver.. må liksom bare inn å kikke litt[:D][:D][:D]

Jeg mangler ganske mye ja, og har ikke helt oversikt over hva vi må skaffe.. Har seng fra førstemann, men jeg vet ikke helt hvor inntakt den er. Må sjekkes ut i jula(ligger på kvisten til mamma og pappa). Så må jeg ha nye madrasser til seng og vugge, tisselaken, sengetrekk til vogn- og jr.-dyne. Vogn må vi ha, kommode til barnerommet, stellebord, bodyer og strømpebukser, gulpekluter.. Bilstol får vi låne. Satser på januarsalget jeg også, og håper jeg er i strålende shoppingform når jeg går ut i permisjon. [:)][;)]

Vogna er bestilt, den får vi i slutten av jan.(Emmaljunga city cross duo) Ellers har jeg vogge, stellekomode, litt klær, tepper og dyner. Får en del klær, sengetøy og vognpose av svigers. Mangler vel bare bilsete og litt småting som vi kjøper i januar/februar. Mulig vi kjøper sprinkelseng også selvom vi har vogge..

Hmm vi har:
  • Sprinkelseng
  • Babybjøn bæresele
  • Stellemadrass
  • Helsetepper
  • Lammeskinnsfell
  • Lanneskinnspose
  • Vugge
  • Tisselaken
  • Babycaller
  • Gulpekluter
  • Sengetøy
  • Babynest
  • Litt klær, Luffer, varme "sko", Lue og votter

Må kjøpe
  • Bilstol (tenkte på izi sleep)
  • Vogn og stelleveske (klarer ikke bestemme hvilken[&:])
  • Litt mere klær, Vinterdress, bodyer, gensre, sparkebukser og ullklær trengs.
  • Og sikkert masse mer som jeg kommer på[:D]

uff...
jeg blir jo bare deprimert av å se på listene deres[:)][:)][:)]
Hehe....
har ikke harlvparten av hva dere har engang:)
hehe.. vi satser på januarsalget!

Blir januarsalg her med..!! men trenger ikke så mye, har masse etter mine to jenter..
men må vel bli litt nye ting om det e en gutt da.... [:)] bli vel ikkje so bra med rosa, blomster og blonder då nei.... [:D][:D] 

Back
Topp