utstyr

cathrine1

Glad i forumet
når begynner dere for fult å kjøpe inn utstyr???
jeg har så lyst å bare springe avgårde å kjøpe alt med en gang!!!![8D]
har fått et par plagg av svigermor, men har ikke kjøpt noe selv enda.
har ikke vært på ul ennå, så jeg vet jo ikke hva det er. tenkte å begynne for fult etter det.

Jeg venter til ultralyd uke 18, da tenkte jeg å handle inn mer kjønnspregede klær. Nå har jeg så smått kjøpt litt hvitt da... [:)]
Skal pusse opp barnerommet ferdig så setter jeg i gang med alt. OM et par ukers tid tenker jeg- [:D]

Vi var i Storbritannia i ferien og da klarte jeg ikke å la være å kjøpe litt klær. De har så mye fint på Mothercare, og så er det så billig! Det var salg i tillegg, så det var helt uimotståelig [;)]

Men vi satser egentlig på å arve/låne det meste av utstyr, i.o.m. at vi har to nevøer og den yngste er halvannet år nå, så han har jo vokst fra det meste innen vår ankommer. Får vi jente har jeg unnskyldning for å handle litt mer da, i så fall må vi jo ha NOE rosa...

vi har seng og stellebord. Lekegrind har vi også! Vi skal kjøpe ny madrass til senga, også skal vi kjøpe ny vogn. Men jeg venter med ny vogn til etter UL, og helst til det er tilbud ved modellbytte! :)

Wibe^ når er det tilbud ved modellbytte på vogner?

ORIGINAL: scorpio

Wibe^ når er det tilbud ved modellbytte på vogner?

alt fra oktober og utover..! :)

Lurt å vente med å kjøpe vogn til da da iallefall...
Jeg har ikke begynt å handle enda,men har veldig lyst.Blir også veldig dyrt hvis en skal handle alt de siste mnd'ene ogsp da[:D]

ja, men er ikke så mye man trenger da! som regel handler man mye mer enn nødvendig! sistgang handla vi feks stellekommode. Men vi har brukt bare stellematta nesten hele tiden! så nå kommer vi bare til å bruke stellematte!

Har sett på en fin kommode fra Ikea,med stellematte oppå....
Gleder meg til å litt altså![:)]

Vi kommer nok til å vente en stund med å handle... Har jo en liten gutt på 7 mnd, i dag! Mens vi ventet på han var handle lysten stor, men nå er den ganske fraværende. Jeg er fortsatt veldig kvalm og sliten.

Og vogn er jo et kapittel for seg... Vi må nok ha tvillingvogn, i og med at det blir akkurat ett år mellom dem., puh!

Men til dere som venter nr 1, ikke nøl med å handle, det er nå dere gleder dere og koser dere med handlingen! Etter at ungen er der, følte i allefall jeg at det ikke var like moro lenger. Må  man ofte ha det og det, mens før følte man seg litt vill og gal når man kjøpte klessett. Så mitt råd er: Kos dere med handlingen nå, det er en deilig følelse.[:)]

Har det meste jeg trenger, men blir det en gutt så blir det vel flere blå klær antar jeg. Har faktisk en del lyseblått jeg selv om jeg har 3 jenter. Spesielt hun i midten med sine himmelblå øyne brukte en del lyseblått da hun var baby. Selvsagt i lag med mye jentete klær slik at det ikke var tvil om at hun var jente[:D].

jeg tenkte jeg skulle begynne å handle etter ultralyd, regner med at eg får vite hva det er da[:)]
jeg er heldig å slipper å kjøpe barnevogn og seng[:D] det er første barnebarn på begge sider, så de tvinger oss nesten til å ta i mot..
glad for det selvfølgelig, det er jo snakk om litt penger.

jeg har handlet litt klær... skal til sverige neste uke så da tenkte vi å halde vippe stol og litt forskjellig, slik at vi får ikke må ha alt i siste liten...[:D]

tenkte jeg skulle begynne etter ultralyden jeg.

Vi vil også vente til etter ultralyden.
Har ikke råd til å vente til de siste mnd...
Må kjøpe litt nå og da!!

har det meste..kjem an på kva eg må dele med DUA..
vi har heldigvis ikkje bare rosa til jente men litt slik unisex farga kle,ihvertfall heilt tidleg,sllik at vi ikkje treng store investeringar..også får ein jo GANSKE MAASE da!!![:D]

Back
Topp