mammainnlandet
Forelsket i forumet
For å få tiden til å gå, så sitter jeg å lister opp både det ene og andre som trengs.. selvom jeg aldri har vært gravid før nå, så er jeg ganske inn k hva som finnes i utstyrsverden
har i alle år vært meeeget opptatt av hva barn/baby trenger osv..så det er ikke ukjent farvann
Men; det jeg sliter med er vogn!
Jeg har i alle år elsker emmaljunga mondial delux, men jeg ser for meg at den er et bælværk av en vogn og frakte inn/ut av biler osv..
jeg ønsker meg; en vogn som ikke blir så stor sammenlagt, har stor/romslig bagdel, kan trilles i snø, på grus, asfalt, og shoppingsenter
Derfor ser jeg for meg stokke trailz..? Jeg har ingen planer om å kjøpe ny vogn(den har jo gått ut av produksjon).. vi er en del på biltur til svigerfamilie osv.. ergo trenger vi en vogn som ikke tar hele bagasjen
hva tenker dere? Hvilke vogner liker dere?
Jeg synes emmaljunga nxt 60 og 90 har for små bagdeler og ønsker ingen av de..
har i alle år vært meeeget opptatt av hva barn/baby trenger osv..så det er ikke ukjent farvann
Men; det jeg sliter med er vogn!
Jeg har i alle år elsker emmaljunga mondial delux, men jeg ser for meg at den er et bælværk av en vogn og frakte inn/ut av biler osv..

jeg ønsker meg; en vogn som ikke blir så stor sammenlagt, har stor/romslig bagdel, kan trilles i snø, på grus, asfalt, og shoppingsenter

Derfor ser jeg for meg stokke trailz..? Jeg har ingen planer om å kjøpe ny vogn(den har jo gått ut av produksjon).. vi er en del på biltur til svigerfamilie osv.. ergo trenger vi en vogn som ikke tar hele bagasjen
hva tenker dere? Hvilke vogner liker dere?Jeg synes emmaljunga nxt 60 og 90 har for små bagdeler og ønsker ingen av de..
Veldig kjekk inn og ut av bil og tar ikke så mye plass til kombivogn å være. Trailz er bedre plass under, men fox har vært stor nok for oss - spesielt med bagdelen. Perfekt på kjøpesenter og funka greit også på grus og snø.
vet den er liten sammenlagt, og har falt for sittedelen der.. mulig jeg tar trailz under tiden ved bruk av bag, og britax når barnet skal over på sittedel