Utstyr?

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Jeg lurer på en ting...vi fikk vår minste i januar 2020,men har jo solgt unna både baby klær og bilstol.

Var så uheldig å kjøpte en skikkelig dritt bilstol sist gang som jeg ikke var fornøyd med overhodet,så nå lurer jeg på hvilken bilstol har dere å anbefale meg? Har sett på besafe modular og besafe izi go,men skjønner ikke helt forskjellen da jeg ikke har noen erfaring med dette merket fra før.

Og kan denxfestes på emmaljunga understell?
Har en emmaljunga edge duo og søskenvogna double viking. Men tenker å kjøpe det meste brukt av klær,må bare vite kjønnet først.20200815_221243.jpg 20200809_133839.jpg 20200815_221243.jpg 20200809_133839.jpg 20200815_221243.jpg 20200809_133839.jpg

Jeg lurer på en ting...vi fikk vår minste i januar 2020,men har jo solgt unna både baby klær og bilstol.

Var så uheldig å kjøpte en skikkelig dritt bilstol sist gang som jeg ikke var fornøyd med overhodet,så nå lurer jeg på hvilken bilstol har dere å anbefale meg? Har sett på besafe modular og besafe izi go,men skjønner ikke helt forskjellen da jeg ikke har noen erfaring med dette merket fra før.

Og kan denxfestes på emmaljunga understell?
Har en emmaljunga edge duo og søskenvogna double viking. Men tenker å kjøpe det meste brukt av klær,må bare vite kjønnet først.Vis vedlegget 333709 Vis vedlegget 333710 Vis vedlegget 333709 Vis vedlegget 333710 Vis vedlegget 333709 Vis vedlegget 333710

Vi har besafe modular izi go som er babysetene som betyr at man kan ta det løst og ta med seg setet med baby oppi. Det er en del av modular serien, som betyr at man har samme base til babysete og småbarnsstol med samme base.

Vi har britax babysafe SHR II, var fornøyd med den og skal bruke den igjen. Har ikke brukt andre da, så har ikke så mye referanse.
Brukte den rett på britax-vogn, så vet ikke om den går på emmaljunga.

Jeg hadde maxi cosy pebble til første, og var veldig fornøyd med det. Festes lett på emmaljunga-vogn med adapter.

Jeg hadde maxi cosy pebble til første, og var veldig fornøyd med det. Festes lett på emmaljunga-vogn med adapter.

Skriver under på denne! Hadde samme stol og synes mini satt godt i den fra første stund, i motsetning til hva jeg ser med mange andre babystoler :)

Anbefaler maxi cosi pebble plus eller pebble pro som nyeste modellen heter. Enkel å sette nyfødt i med nyfødt innlegg og den har 3 punktssele som gjør det lettere å stramme riktig på nyfødte. 5 punkter kan være mer kronglete.

Back
Topp