Utstyr!

SoonToBeMama

Gift med forumet
Assistert-jentene
Snøkrystallene2021❄️
Tips til det beste utstyret for livet med tvillinger!
Hva kunne dere ikke klart dere uten?
 
Newborn seat og vippestoler.
De har vært uunnværlige ifbm msting/flaske fra twinsa var 4 mnd.
I starten da de lå i ro, hadde jeg en på fanget og en vedsiden av meg i sofan og gav dem flaske samtidig. Men når de begynner å åle og makke går det ikke pga fare for fallskader.

Samt woombie-poser. Det reddet søvnen her i hus til tross for mat hver 3 t døgnet rundt i 6 mnd, så hjalp det dem med å finne søvnen enklere, og sovnet fortere.

Tvillingvognen var og er gull verdt!
 
Kjempe fint å få noen tips! Og ihvertfall for oss som ikke har barn fra før! ❤️ Super tråd!:nicethread
 
Ja, det er helt supert med tips fra andre tvillingforeldre! Del gjerne linker også:D

Jeg vet f.eks ikke hva woombie-poser er?:oops:
 
Hvilke vippestol anbefaler dere? @tuffeluff @Lil-17 :happy:
Har kun kjennskap til babybjørn sin.
Kjøpte brukt.
Kjøpte først kun 1, for tenkte jeg kunne holde en baby, at det gikk fint.. Meeen, når man må holde flaske til begge to, så går det ikke å ha en sprellete baby på fanget samtidig :p

Veldig fornøyd med Babybjørn da :)
 
Ja, det er helt supert med tips fra andre tvillingforeldre! Del gjerne linker også:D

Jeg vet f.eks ikke hva woombie-poser er?:oops:
Om du Google det, så ser du :p
Jeg kom tilfeldigvis over de på tvillinggruppe kjøp og salg på Facebook.

Det er en måte å svøpe babyer på. Minner babyene om da de lå i magen. Gir trygghet :)
 
Har kun kjennskap til babybjørn sin.
Kjøpte brukt.
Kjøpte først kun 1, for tenkte jeg kunne holde en baby, at det gikk fint.. Meeen, når man må holde flaske til begge to, så går det ikke å ha en sprellete baby på fanget samtidig :p

Veldig fornøyd med Babybjørn da :)
Om du Google det, så ser du :p
Jeg kom tilfeldigvis over de på tvillinggruppe kjøp og salg på Facebook.

Det er en måte å svøpe babyer på. Minner babyene om da de lå i magen. Gir trygghet :)
Tusen takk for gode tips!:joyful:
 
Hadde ikke klart meg uten vippestol (babybjorn), tripp trapp stol med newborn seat. Det har vært gullverdt mtp mating. Vippestol har vært et must for oss når jeg er alene med dem og de har vært litt utilpass :smiley-ashamed004

Ellers har en stor babygym med god plass til begge vært helt supert her da mine alltid har vært glad i å ligge på gulvet og studert.
 
Back
Topp