Utstyr

Veronica 1991

Brian Aleksander <3
Januarhula 2014
Jeg kjenner jeg blir stressa av meg selv. Har ingen ork om dagen men samtidig ingenting klart! Har blitt 100% sykemeldt så har mye tid men det eneste som frister er å legge meg å sove...
Det eneste jeg har i hus er vogn, seng og bilstol ( fra storebror) og noen klesplagg.
Selvom dette er mitt andre svangerskap husker jeg liksom ikke hvor mye som gikk av klær. Hvor mye har dere i orden? Og mye klær har dere av forskjellige plagg?

Jeg har nok klær nå, tror jeg. 8 bodyer i ca størrelse 56, 6 i størrelse 62. Noen strømpebukser, luer og tykkere dresser. Noen par med sokker. Tre sparkedresser/pysjer.

Det vi trenger mer av, kan jeg alltids sende mannfolka ut for å kjøpe etter at ungen er født. Vi har i hvert fall nok til å starte med.

Har du litt bleier og sånt? Utover det så tror jeg du kan ordne det meste etter hvert.

Har det meste men ikke begynt å vaske tøyet ennå så det må jeg få karret meg til å gjøre. Sliter endel med bekkenet og korsryggen så har nesten ikke ork til å gjøre noe som helst.. grusomt [emoji52]

Har det meste men ikke begynt å vaske tøyet ennå så det må jeg få karret meg til å gjøre. Sliter endel med bekkenet og korsryggen så har nesten ikke ork til å gjøre noe som helst.. grusomt [emoji52]
Jeg har samme problem, har liksom nok med frøkna om dagen når samboer er på jobb. Men nå skal han ha fri en uke igjen så håper på å få gjort litt da :)

Jeg har 10 bodyer i str 50-56 tror jeg. Det eneste jeg føler jeg har lite av er sengetøy (har to) :)

Jeg har alt for mye.. Jeg ordnet alt sammen i starten av sykemeldingsperioden fordi jeg tenkte at overskuddet kom til å bli lik null nærmere. Det er jeg ganske glad for nå, for bekkenet sier NEI til kjøpesenter.

Jeg har alt for mye.. Jeg ordnet alt sammen i starten av sykemeldingsperioden fordi jeg tenkte at overskuddet kom til å bli lik null nærmere. Det er jeg ganske glad for nå, for bekkenet sier NEI til kjøpesenter.

Signerer denne. Jeg er SÅ glad vi var tidlig ute!

Har alt for mye :D Fikk og kjøpte mye til storebrødrene, så har i grunn det meste ordnet :) Fikk vasket klær, satt fram vogn , skrudd sammen stellebord og seng for noen uker siden da jeg di siste ukene har trappet litt ned på jobbingen :) Orker ikke gjøre det når permisjonen begynner for vil heller slappe av og nyte den siste tiden som gravid , og så kan det være at formen blir plutselig verre og da har jeg i det minste gjort det `viktigste` :) Sparer det å pakke fødebagen til rundt permisjonen begynner tror jeg:smug:

Back
Topp