Utstyr

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg vet det er tidlig, å mange knapt har rukke å tisse på testen enda :) men jeg vet at man gjerne lenge før man har blitt gravid, har tenkt på hvilken vogn, seng, vugge osv. Man vil ha til den kommende babyen :)

Så her kan man legge til bilder av det man håper man kan dra å kjøpe til sommeren/høsten en gang :)

Vi har en del fra før, tror bare vi trenger vogn og bilstol. Kanskje vi spanderer på oss en ny badebalje siden troppa til den gamle forsvant, så vi måtte plugge i med en vaskeklut mens vesla badet. :p og ny madrass til senga da, og flere gulpekluter :p

Her er det egentlig bare bilstol vi må ha :P men jeg har utrolig lyst på sånn Leander vugge til å henge i taket! Å siden dette er siste barnet, tenker jeg at jeg skal ha lov å kjøpe litt ting som vi kanskje ikke MÅ ha. Men som vi ( jeg ) har lyst på :P

Her er det egentlig bare bilstol vi må ha :p men jeg har utrolig lyst på sånn Leander vugge til å henge i taket! Å siden dette er siste barnet, tenker jeg at jeg skal ha lov å kjøpe litt ting som vi kanskje ikke MÅ ha. Men som vi ( jeg ) har lyst på :p
Det har jeg lyst på også! :-) og ny lekegrind som en kan heve opp fra gulvet :-)

Det har jeg lyst på også! :-) og ny lekegrind som en kan heve opp fra gulvet :-)

Ja, lekegrind! Det vil jeg også ha! En som bare er 80x80 å gjerne hvit eller svart :P godt det er mye brukt og rimelig å få tak på :)

Vi har det meste av utstyr fra før, men kjenner jeg meg selv rett blir det nok en del shopping så fort jeg er over de magiske 12 ukene:)

Har egentlig bare bestemt oss for vogn, siden det er første gullet så skal vi slå på stortromma med ei emmaljunga vogn, totalpris ca 12.000 :o
Kjøper i kjønnsnøytral farge da, så vi kan bruke den igjen :)

Har det meste av utstyr, men må kjøpe en vogn til siden vår sønn fortsatt trenger vogn. Blir 2 år litt etter termin. Så blir det nok litt nye klær

Pga dette er første så må vi handle alt :)
Gleder meg veldig til å titte rundt <3
Ønsker meg Bugaboo vognen! :)

Her blir det TFK vogn helt klart! Elsker den vogna!
Vurderer å kjøpe ny, men har en fra før også..

Back
Topp