Utstyr

Lillemy.

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Sensommerbarna 2019
Vet det er tidlig. Men lurer på om dere kjøper brukt eller helt nytt? noen har vel kanskje litt fra før.
Har ikke tenkt å kjøpe noe enda nei, bare lurer:cool:;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lett blanding av brukt og nytt :)

babyjente 27 Juli ♡

Nå har jeg jo det meste fra forrige frøken kom, men jeg kjøpte litt på finn sist, bla stokke senga som jeg var kjempe fornøyd med!! Gleder meg til å ta den i bruk igjen :) jeg er veldig glad for å kunne arve litt, er jo så mye som nesten ikke blir brukt.

Skal ha ny bilstol, ny vogn og ny seng, madrass.
Skal også ha nye vogn pose, bilpose og dyner og div.

Stellebord kan jeg nok kjøpe brukt.

Desember 2014

Bruker App

Vi har mye fra forrigemann. Da kjøpte vi det aller meste nytt.
Vi har begynt å kikke på ny seng og søskenvogn, men kjøper ingenting så tidlig.

Jeg arvet mye sist, syntes det var litt kjedelig for det er jo b litt moro å få handle litt til første ungen :) men i ettertid ser jeg egentlig at brukte ting er helt ok, mens klær kan jeg tenke meg å kjøpe litt av selv. Det er jo ikke så dyrt med klær heller. Tingene kjøper jeg etterhvert på finn/ Facebook el.l.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjøper brukt/arver så mye som mulig:-) Både klær og utstyr til så små blir jo knapt brukt før det er for smått. Har fra før vært heldig med bruktkjøp av både vogn, søskenvogn, bæresjal, senger, klær og barnemøbler. Ser ingen grunn til å kjøpe nytt i dyre dommer - i alle fall ikke slikt som skal brukes så kort tid. Men selvfølgelig: det skal være i orden og trygt.

Det eneste vi har vært bevisste på å kjøpe nytt er madrass, bilstoler og sko. Men bruker både bilstol og madrass om igjen nå selvfølgelig! Storesøsknenehar ligget på den minste madrasssen i toppen 2mnd hver.

Her blir alt kjøpt inn nytt , er 6 år siden minstemann så har ingenting lagret :)

Kjøper alt nytt her. Er straks 9 år siden sist, så har ingenting igjen .
Eller jo har bjørnborg vippestolen :-)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Møbler vil jeg heller kjøpe brukt, stellebord kan lages av kjøpmannsdisk eller en komode. Alt med stoff som sitter fast kommer jeg nok IKKE til å kjøpe brukt da det ikke går an å få vasket det skikkelig. Tror nok mye kommer til å være brukt, oppusset, lagd og noe kjøpt :)

Vi kommer til å få en del brukt. Det synes jeg er helt ok. Blir bilstol, vogn, seng (uten madrass) og klær + div. Kommer nok til å kjøpe noe selv også. Er jo det som er stas

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har masse fra før, men klær dyne og sånne ting kjøper vi nytt. Hvis det blir så vi skal ha ny vogn så kjøper vi den brukt :)

mamma' til Emilie og lille julegaven vår

Kjøpte mest brukt forrige gang :) Kjøpte nytt bilsete og seng. Og en brukt, men nesten helt ny vogn :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Vi kommer nok til å kjøpe det meste nytt :) Dette blir jo første og tenker å kunne bruke det meste til eventuelle småsøsken :) Og så er det jo så koselig å gå i babybutikkene å kjøpe nytt nå første gangen :)

Her har jeg alt fra de to jeg har så eneste blir kanskje ny madrass :)

Vi må kjøpe søskenvogn og seng!! Og det blir nok nytt ;)

Har kjøpt ny vugge. Ellers har jeg det meste fra forrige gang( er jo bare 1år siden). Men vil ha et annet stellebord, kommer til å kjøpe brukt da :) og vi trenger nytt bilsete men det er sambo sin oppgave, så han får bestemme om det er brukt eller nytt !

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Jeg har endel fra før men gav bort mesteparten underveis :)
Tror det blir ny bilstol og vogn her og klær, men resten finnes i hus :)

Back
Topp