Utstyr

HLVN

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hva blir mest moro å kjøpe til den lille?
Selv gleder jeg meg til å kjøpe vogn.. jeg har ekstremt vogndilla, og den er enda verre nå som jeg er gravid:laughing5

slenger med et bilde av drømmevogna :love017

186113.jpg

Gleder meg til å kjøpe klær å vogn jaaa :D Emmaljunga vogn :D
Stellebord og seng blir også gøy å ordne. Å lage en babynest å en voksipose blir nok også gøy :) Fint å ha slike selvlagde ting til lille :)

Vi har det aller meste fra storebror, så blir ikke så mange innkjøpene her :P men gleder meg til å kjøpe litt nye klær og dill i bittesmå størrelser :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gleder meg til å kjøpe klær å vogn jaaa :D Emmaljunga vogn :D
Stellebord og seng blir også gøy å ordne. Å lage en babynest å en voksipose blir nok også gøy :) Fint å ha slike selvlagde ting til lille :)

Jeg har allerede spurt mamma om hun kan sy babynest, det ser jo så lunt å behagelig ut.. :D

Vi har det aller meste fra storebror, så blir ikke så mange innkjøpene her :p men gleder meg til å kjøpe litt nye klær og dill i bittesmå størrelser :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har også utroooolig mye klær og det meste av utstyr fra før etter storebror, men kjenner jeg meg selv rett så handler jeg nok inn litt unødvendig fordet.. hehe:D

Har det meste fra før, men gleder meg til å sy babynest, kanskje bilstolpose (har sydd en fra før men den er rosa, så kommer an på om det er gutt eller jente som kommer nå).
Og så til å kjøpe vogn da :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så utrolig nyttig og gøy å kunne sy.. skulle ønske jeg kunne det selv, men da må man vel kanskje ha en symaskin til å begynnne med:rolleyes::D

Vi har allerede kjøpt seng og stellebord :D

Vi har allerede kjøpt seng og stellebord :D

Åh, så koseliig:D.. det gjør det vel mer virkelig også når babyens ting begynner å komme i hus.

Bare tenk alt det koselige vi har i vente.. alle sparkene og ultralydene, selv om det er mye bekymring så er det så mye positivt vi har i vente at det er sååå verdt det:love017

Åh, så koseliig:D.. det gjør det vel mer virkelig også når babyens ting begynner å komme i hus.

Bare tenk alt det koselige vi har i vente.. alle sparkene og ultralydene, selv om det er mye bekymring så er det så mye positivt vi har i vente at det er sååå verdt det:love017

Ja det var stas! :D vet jo at det fortsatt er usikkert men skulle noe skje så vil vi jo uansett prøve på nytt. Kommer uansett til å gå stå i eskenf sine en stund :)

Har mye fra storebror enda. Men blir det jente må det jo handles masse klær ;p også gleder jeg meg til å kjøpe bagdel til vogna og bilstol :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg gleder meg først og fremst til å flytte slik at den lille skatten kan få ett eget soverom :) men gleder meg aller mest til å kjøpe bilstol og barnevogn.. Skulle ønske det fantes barnas hus butikk i Bodø .. Noen som vet hvor den nærmeste er?

Gleder meg til å kjøpe inn alt, for vi har ingenting fra før av :) Men håper vi også kan få eller kjøpe noe brukt av kusiner og venner.

Jeg får igså kjøpe mye utstyr fra slsteren min. Får også masse klær så har vært å sortert ut det jeg vil ha alt :)

Gleder meg sånn til å kikke gjennom alle de søte små klærne som storebror brukte da han var baby :-D

Ja det var stas! :D vet jo at det fortsatt er usikkert men skulle noe skje så vil vi jo uansett prøve på nytt. Kommer uansett til å gå stå i eskenf sine en stund :)

Sist kjøpte vi reiseseng da jeg var omtrent like langt på vei som nå..

Kommer nok til å kjøpe noe snart selv, og spesielt om det er tilbud :D

Sist kjøpte vi reiseseng da jeg var omtrent like langt på vei som nå..

Kommer nok til å kjøpe noe snart selv, og spesielt om det er tilbud :D

Det er jo kjempestas! :D vi måtte brnytte oss siden vi var på Ikeatur :)

Back
Topp