Utstyr til den lille

neselo

Forumet er livet
Noen som har begynt å kjøpe inn utstyr til spiren i magen enda? Jeg har så sinnsykt lyst å dra å kjøpe vogn og bilstol, vet akkurat hvordan jeg vil ha! Sa til samboer egentlig litt på tull, selvom jeg dog mente det, at vi kunne dra å kjøpe det idag. men han bare lo og sa at det var jo altfor tidlig enda... Er enig med han såklart, men har så lyst... sukk [:)]

Nei, det er alt for tidlig for meg :D MEN - jeg kikker og drømmer og innreder barnerommet i hodet mitt :)

- Myth -

tørte vel ikke å begynne å tenke på de tanker før eg var inne i 3. semester sist.. men nå har vi jo alt siden det er nr 2 [;)]

Jeg har også lyst å kjøpe vogn... for vet akkurat hvilke vogn og hvordan den skal se ut i farge dekk og alt... men har så sykt lyst på den i lilla... så må nok vente helt til etter vanlig UL og se om d blir jente først... ikke så kjekt med lilla vogn til gutt.... men sikler hver gang jeg går forbi vinduet der den står....

ORIGINAL: lille goklomp

tørte vel ikke å begynne å tenke på de tanker før eg var inne i 3. semester sist.. men nå har vi jo alt siden det er nr 2 [;)]

Hihi, det er kjekt.. Har det meste fra førstemann her også, bortsett fra vogn og bilstol. Og om det blir jente denne gangen blir det nok litt shopping av klær...[:)]

Har ikke handlet noe av de store tingene enda, men 3 bodyer har vi faktisk kjøpt[:)]

vi har ikke kjøpt noenting, tror ikke vi stresser med det. Håper å få masse til jul(A) eller ønske oss masse til jul! Selv om det er rett i nærheten av termin men!! Vogn og bilstol og sånne store ting kommer vi nok til å kjøpe en god stund i forveien!
Sambo fikk tilbud på noe petter solberg klær igjennom jobben, siden han kjører citroen. og jammen har ikke sambo kjøpt en liten sånn petter-solberg-drakt^^,
Tror nok det er han som kommer til å ta av i detta svangerskapet jeg[8D]

har ingen planer om å kjøpe noe som helst før vi har vært på ordinær ul, vil gjerne vite kjønn, for er det gutt, har vi jo en del [:D]

Her er søskenvognen i hus m/bag til den lille[:D]Måtte bare slå til på det gode tilbudet vi fikk på Barnas Hus!

Har jo bilstol etter min lille gutt[;)]

Trenger ikke vugge, for det er en som går i familien til sambo og rekner med ingen andre trenger den når vi trenger den[:)]

Er det gutt i magen trenger vi jo ikke noen ting, men blir det jente trenger vi jo jenteklær (ROSA, LILLA, RØDT[:D][:D][:D])hihi[:)]

Stellebord/kommode med badekar har vi stående enda på badet, så det er klart[:D]

Ganske greit når det er baby nr. 2 på vei, har liksom så mye fra før[:)]

vi har bilstol og stellebord fra før..
også får vi seng,
og en HAUG med gamle baby klær.

Har ikke vurdert det enda engang, og det blir lenge til noe blir innkjøpt her i huset gitt[:)]

Har alt fra før...
Men kjøpte ikke inn noe før de siste mnd sist jeg gikk gravid..
Det blir jo bare stående og støve[:-]

Vi har alt utenom vogn.. Vogna vi brukte til de to andre solgte vi, fordi den var 6 år gammel.. Gleder meg til å kjøpe vogn, men regner med det blir i slutten av svangerskapet vi ordner den!
Blir nok litt shopping av klær underveis[:)]

Skal ikke ha noe annet enn søskenvogn..[:)]
Evt. jenteklær vis det er en jente...

Sist kjøpte jeg vogn i uke 8 faktisk [:-]

Nei, synes det er alt for tidlig enda..
Om det blir jente så har vi det meste fra før av men det blir vel kjøpt litt nytt klær tenker jeg..[:)]
Om det blir gutt så vet jeg akkurat hvordan vogn jeg vil ha (selv om det frister litt med søskenvogn også) og masse klær i blått[:D][:D][:D]
Gleder meg til ultralyden[:D]

Nei, det er altfor tidlig[:)] Men jeg har en gutt og ei jente så jeg kommer nok ikke til å stresse med å handle inne så mye denne gangen[:)] Vi har bilsete, stellebord, vugge, lekegrind og slike ting. Det vi må ta stilling til er om minstejenta skal få stor seng eller om vi må ha en til sprinkelseng. Skal ha ny vogn. Og eventuelt se om vi trenger barnestol. Barna mine har hver sin tripp trapp og det bør vel kanskje minstegulm også ha. Klær har jeg etter mine to små. Må kjøpe litt nytt, men vurderer jo å ikke vite kjønnet denne gangen så da må det kjøpes nøytrale klær[:)]

nei, det er alt for tidlig.. men må innrømme at eg ser og drømmer meg litt vekk av og til [:D]
vi har stellebord og sprinkelseng fra før [:)]

Sniker litt jeg også, men har ikke kjøpt noe enda. [:)] Har endel etter gutten vår, men har lyst på ny vogn... [8D]

Back
Topp