Utstyr til barnet

Jippi81

Blir kjent med forumet
Heisan!
Jeg lurer på når dere har tenkt å kjøpe klær og utstyr til det lille nurket? Jeg gleder meg sånn til å handle, men er enda litt redd for at noe skal gå galt. Vi har ikke fortalt den store nyheten til noen enda heller. Må nok vente med å handle til vi er klare til å fortelle omverdenen at vi venter vårt første barn. [;)]

Hei

Venter nok med de store tingene til etter ul ja. Så i august...

har heller ikke begynt å kjøpe utstyr. Det får vi ta litt nærmere termin. har ikke fortalt det til noen vi heller enda. Det gleder jeg meg til. skal til legen til onsdag. Kanskje jeg får se den lille da?? Skal bli deilig. Akkurat nå føler jeg bare at jeg er fryktelig oppblåst i magen.

Tror kanskje jeg ville venta litt med å kjøpe utstyr,men det er veldig kjekkt og kjøpe litt og litt.. Da blir det ikke så dyrt med en gang..

Vi har det meste av utstyr vi da mangler bare å kjøpe en vogn vi fikk så mye i fjor da det gikk så galt har en kommode full av klær stellebord og div. Men litt handling blir det jo må jo det. Klarer ikke glede meg riktig ennå men det kommer vel etter hvert.

Har kjøpt en sparkebukse jeg i uke 7 [:D]

Bare måtte, hadde jo vært på ul å så at hjertet slo.

Kommer nok ikke til å kjøpe noe mer før litt utpå høsten.

ER veldig kjekt å gå å myse litt da[:D]

Vi har alt... Og jeg skal ikke på shopping før jeg har født neste gang!
Og gubben skal ikke ta frem noe utstyr før dagen han skal hente meg på sykehuset!
Siden det gikk galt sist, venter vi. Eneste er bilsete, men det får jeg av venninen min, som sønnen hennes akkurat har vokst ut av!

hei jannicke T
hvor langt var du på vei sist det gikk galt??

Lykke til videre håper det går bra for oss begge denne gangen

Back
Topp