x1xJaCkLiN
Elsker forumet
Hva er det man trenger? hva er nødvendig å kjøpe dobbelt opp av, for å ha permanent i bhg og hjemme. hva er unødvendig? trenger tiiiiiiiips:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: noahs mor
votter/hansker er veldig greit å ha ekstra av.. det blir fort vått og skittent.. ellers må jo du ha skifteklær liggenes i bhg.. strømper, truser, t skjorter, gensre, bukser, strømpebukse,labber, luer.. regntøy,dress og fleece eller ull dress/bukse/genser..
ORIGINAL: Luthien05
REFLEX regndress og regnsett!!!!!
de har hele dresser og todelte
ORIGINAL: Karla
ORIGINAL: JaCkLiN
Tenker også at det kan være greit med ekstra par med støvler,sko, dresser o.l.. ser IKKE for meg at vi gidder å drasse med alt frem og tilbake, spesielt ikke siden vi ikke har bil.
Han begynner ikke i bhg (hvis han får plass da..) før til høsten, så det er jo enda en stund å forberede seg på :)
og over til noe annet, hvilke regnsett er best? finner det regnDRESS? Så etter det på Polarn & Pyret i dag , men de hadde bare todelt sett..
min erfaring er at alle regnsett duger, når de små setter seg ned i søledammer, vill alt uansett bli vått... men anbefaler deg å kjøpe et regnsett som er mykt og ikke så kjukt.... f.eks lindex sitt liker jeg. Det finnes hele regndresser ja, men det anbefaler jeg dere ikke... er best å ha todelt, for ofte bruker man bare buksa, også blir det klamt og varmt med slikt helt et...