Utstyr til barn nr 2 - hva kjøpte dere?

BKNO13041

Forelsket i forumet
Her blir mellomrommet på de to barna 2,5 år.

Vurderer å kjøpe:
- Babycall med mulighet for to babyenheter på samme foreldreenhet
- Tripp trapp stol (har bøyle og "rygg")
- Newborn Seat til tripp trapp
- Ny til babyjogger city elite som er litt større, gammel modell er litt liten og nå får vi vinterbaby
- Stellebord (har flyttet til hus med plass til stellebord)

Erfaringer? :)

Vi kjøpte søsken brett( har emmaljunga edge duo), leandervugge, New born sete til tripp trapp ( hadde stoler). Også ble det litt klær. Er 2.5 år mine også. Første ble født juli 13 og nr 2 kom januar 16. Stellebord er fint å ha. Spesielt med to stk. Ett fint sted å legge nr 2 når vi skifte tisse bleier stående med nr 1. Også er det lurt å kjøpe inn alle de små tingene man nåtte kjøpe i en hast med nr 1

Vi kjøpte søsken brett( har emmaljunga edge duo), leandervugge, New born sete til tripp trapp ( hadde stoler). Også ble det litt klær. Er 2.5 år mine også. Første ble født juli 13 og nr 2 kom januar 16. Stellebord er fint å ha. Spesielt med to stk. Ett fint sted å legge nr 2 når vi skifte tisse bleier stående med nr 1. Også er det lurt å kjøpe inn alle de små tingene man nåtte kjøpe i en hast med nr 1

Så morsomt, blir juli og januar her også :-)

Ja vurderer en løsning for vogn også, har babyjogger city elite så tenker kanskje en sånn "sidevogn" man kan klappe inn.

Ja og kanskje lekegrind, for å ha et sted å legge minstemann når storebror er litt vill eller skal få ny bleie feks.

Så morsomt, blir juli og januar her også :)

Ja vurderer en løsning for vogn også, har babyjogger city elite så tenker kanskje en sånn "sidevogn" man kan klappe inn.

Ja og kanskje lekegrind, for å ha et sted å legge minstemann når storebror er litt vill eller skal få ny bleie feks.
Ja ikke sant. Hehe. Vi fikk jente i juli og gutt i januar
Vi bruker babygymmen hvis jeg må ta storesøster. Men i begynnelsen er det jo veldig greit. Begynner å bli verre nå. Hehe. Han liker ikke å ligge på gulvet lengre. Men storesøster hat skjønt det og bæsjer når lillebror sover. Vi har kun plass til enten leke grind eller vugge. Så har vugge siden han fortsatt sover i den på dagen. Aner ikke hvordan en sånn sidevogn fungerer. Men her er hu fornøyd med søskenbrett og i vinter brukte vi søskensete.

Back
Topp