Utstyr til babyen

sjanetta_sunrise

Forelsket i forumet
Har dere begynt åkjøpe inn til babyen enda?

Vi har vugge, stellebord, vippestol og seng fra før.
Men har nå begynt å handle inn litt tøy.
Er så kos å klargjøre!:D

Vogn, bilstol med tilbehør blir nok kjøpt i april mnd❤
 
Har vippestol, klær, babygym og diverse småting fra før. Kjøpt vogn, fått et stellebord, arva vugge og svigermor skal kjøpe seng :)

Er ikke så mye igjen da :)
 
Vi har det meste fra før, trenger egentlig bare en lekegrind for å beskytte baby mot storebror :) det kjøper vi brukt i mai eller juni tror jeg. Har alt vi trenger ellers, enten eget eller vi får låne/arve fra min bror slik som sist.

Nei, stokkestol må vi ha, har ikeastol nå, men må jo ha en barnestol til, så har litt lyst til å kjøpe Stokke :)
 
Kjøpt: Troll bedside crib, dyner til vogn og seng, madrass og tisselaken osv, ergobaby 360, leketeppe, interiør, smikker og gulpekluter, badebalje, babygym, vogn, stelleveske, bilstol, leker, bamser, masse klær (!)... Og sikkert mer som jeg ikke kommer på:p
 
Vi har : vogn, bilstol, badebaljer, babygym, Stokke tripptrapp stol, div leketepper, babyleker, sengetøy, laken, håndklær og en del klær, vognpose.

Har kjøpt: moseskurv, et sengesett, noe klær og ei dyne.

Vi skal også kjøpe: vippestol (babybjørn) ei dyne til, bæresjal, newborn sete til Stokke stolen, noe mer klær, nytt regntrekk til vogna og tepper. Er vel ikke så mye mer vi trenger til å begynne med da. Ingen av mine barn har villet sove i sprinkelseng, så vi kjøper evt reiseseng med ekstra madrass når vi skal slutte å samsove, hvis hun ikke alt er stor nok til juniorsenga vi alt har etter storesøsken :)
 
Har kjøpt bittelitt klær.. Thats it!

Har ingenting fra før.
Merker det sitter langt inne å kjøpe noe enda, men må vel bare hoppe i det etterhvert!

April blir den store shoppe mnd tipper jeg.
 
Har mye etter storebroren, og siden vi ikke har noe plass å gjøre av alt, så drøyer vi litt med å kjøpe feks bilstol. Vugge og seng får vi låne, så der venter vi litt med å hente. Trangt nok på soverommet fra før.
En body og vaskekluter fra princess er alt som er handlet inn til no.
 
Har alt vi trenger, skal bare kjøpe nytt elastisk bæresjal:) og har allerede skaffet litt guttetøy og noen leketepper:) kjempegøy å handle og gjøre klart<3
 
Her har vi fått arvet to bilstoler, dyner, sengetøy, lekematte greie, noen tøybleier, sengekant, en bæresele,
(får nok arve mer også, bl.a. Vippestol, stellekommode,klær, ammepumpe..)

Har kjøpt brukt, elastisk bæresjal, lekegrind,

Kjøpt ammepute, litt klær, teppe, vaskekluter, badehåndkle..

Så trenger vogn, sprinkelseng / vugge, babynest, stellebag, stelle utstyr, vognbag...

Kommer ikke på så veldig mye mer akkurat nå?
 
Kjøpt vogn, bilstol, en del klær, bbhugme, dyner og sengetøy. Har arvet stokke sleepi mini, vugge og masse klær:)
Skal sy babynest selv og handle litt til, resten får vi nok:)
 
Har fått en babykurv til stua, vippestol, meitai og bæresele, flaskesterilisator og en del klær.
Har kjøpt litt egne klær, bbhugme pute, dundyne, gardiner og litt sengetøy og helseteppe.
 
Vi har ingenting fra før, så alt må kjøpes/lånes.

Vi har bestilt vogn, bilstol og seng. Henter det utpå våren en gang.

I tillegg har mannen kjøpt en lekemotorsag. Det er viktig at han får tømmerhogsten inn fra fødselen ;) hehe.
 
Vi har: bilstol + base, Stokke newborn, vippestol, vogn, stelleveske (verdens beste!), babynest, babygym, brystpumpe, flasker (må ha nye sutter til), flaskevarmer, tepper og dyner.

Har kjøpt: slyngevugge+ stativ, cozyfix ammepute, voksipose, sengetøy, uro, 2 Bodyer, 3 bukser, en bluse og bloomer.

Må kjøpte: Stokke tripp trapp, seng, litt klær, amme-bh og lift.

Så i tvil om seng, var egentlig enig om at frøkna skulle få juniorseng og babyen hennes seng.
Men vi får se..
 
Har en del etter kommende storebror så ikke så mye vi trenger. Trenger en sprinkelseng til, tripptrapp stol og søskenvogn. Og har vi råd har jeg veldig lyst på vugge :)
 
Har omtrent alt til baby. Må kanskje kjøpe litt tøy i str 62/68 hvis det er en gutt. Litt nye kluter og håndklær og så har jeg veldig lyst å kjøpe tøybleier :)
 
Jeg har ikke kjøpt noe stort enda, siden vi skal flytte nå snart. Har kjøpt klær, et par tøybleier, litt stelleprodukter og noen bøker. Men gleder meg til å være i hus på det nye stedet, da skal handles masse babyting :D:Heartred

Har endel småting fra da jeg var dagmamma, det ligger på lager og kommer i hus når vi får flyttet, så der har jeg blant annet dyner, sengetøy, en fantastisk fin uro som jeg kjøpte i Paris for flere år siden, masse kluter og tepper.

Skal ha: Stokke Tripp-Trapp med newborn sete, sprinkelseng som kan brukes til bedside crib, stellebord med skuffer og hyller, Emmaljunga vogn med tilbehør+stelleveske, masse tøybleier, tåteflasker i glass, babynest(lager selv), ergobaby til pappaen, noen fine leker og flere klær. Og helt sikkert masse mer.

Ingen av oss har lappen, så vi har ikke bil, men er usikker på om vi skal kjøpe et bilsete uansett.
 
Ingen av oss har lappen, så vi har ikke bil, men er usikker på om vi skal kjøpe et bilsete uansett.
Familie/ venner med bil som dere kanskje sitter på med?
Er ikke alltid det er så lett å oppdrive taxi med barnesete i riktig størrelse heller, kan være greit om man plutselig må noe, feks legevakt.
 
Familie/ venner med bil som dere kanskje sitter på med?
Er ikke alltid det er så lett å oppdrive taxi med barnesete i riktig størrelse heller, kan være greit om man plutselig må noe, feks legevakt.

Ja, tror det kan være greit med et i tilfelle taxiturer og slikt.. Får se hva vi ender opp med. :) Vi tar som regel buss/trikk/t-bane eller går, så det er jo bare til nødstilfeller.
 
Har en del etter kommende storebror så ikke så mye vi trenger. Trenger en sprinkelseng til, tripptrapp stol og søskenvogn. Og har vi råd har jeg veldig lyst på vugge :)

Hva slags søskenvogn skal du ha?
Jeg er så i tvil om vi trenger, kommer til å vente til jeg er helt sikker.
 
Back
Topp