Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vognen er bestilt, Emmaljunga city cross med supreme bag i fargen espresso leatherette, bestilte også med stellebag, pose og parasoll i samme som vognen. Skal hente den i Strømstad i begynnelsen av juli. GLEDER MEG!
Vi har kjøpt bilsete, maxi cosi cabriofix med isofix base, kjøpte også dette på tilbud i Sverige. Ellers har jeg kjøpt litt klær og babytepper. Jeg har hentet en sprinkelseng som jeg fikk for en flaske vin, så helt ny og fin ut. Jeg har også vært så heldig å fått fem hele søppelsekker med klær, helt fra nyfødt og opp til tre års alder, så har nok av klær i starten. Jeg skal også få arve vippestol, ammepute, vogndyne, elektrisk brystpumpe og en del leker av bestevenninnen min. Mamma har også tatt vare på tripp-trapp-stolen jeg hadde som barn som vi skal pusse og male opp. Vaskbare ammeinnlegg har jeg bestilt fra e-bay og mamma strikker kjørepose og vognteppe. Hun strikker også hentesett og andre klær til lillegutt, samt at både svigermor og jeg også strikker en del.
Det jeg mangler å kjøpe er:
- Vugge
- Madrass
- Dyne
- Vognpose (har SÅ lyst på Risarosa sin!)
- Sengetøy og laken
- Madrassbeskytter
- Sengekant
- Lammeskinn
- Lekegrind
- Stellepute
- Badebalje
- Gulpekluter
- Vaskekluter
- Håndklær
- Smekker
- Smokker
- Flasker
- Elektrisk dampsterilisator
- Elektrisk flaskevarmer
- Oppbevarings bokser/ poser til brystmelk
- Babycall
- Interiør til barnerommet (barnerommet skal også pusses opp, gulvet er allerede kjøpt inn)
- Pleie- stellesett (digitalt termometer, nesesuger, saks, negleklipper osv…)
- Våtservietter, bleier, søppelposer, bleiebøtte
- Babygym
- Stellesalve, babyolje osv...
Puh! Det er vel det jeg har på listen hittil... Dette er våres første barn, så jeg er veldig usikker på hvor mye jeg trenger og hva vi ikke trenger, så hvis dere har erfaringer så bare kom med tips![]()
Har planlagt å shoppe inn det meste av ting til babyen i slutten av april da jeg skal til Ullared.