Utstyr og stress med julegaver!

Vinterbaby 2012

Flørter med forumet
Plages med bekkenet så har allerede begynt med julegavene. Klarer ikke å gå lenge i butikkene av gangen og har ikke lyst til å stresse med alle julegavene i desember (dyrt er det også) så er allerede godt over halvveis:) Har ca 8 gaver igjen og de klarer jeg i november:) Tenkte at jeg kan heller kose meg i desember med magen og forberedelsene til lillebabyens ankomst. Stresser litt med alt akkurat nå egentlig.. Skulle vært ferdig med julegavene, ferdig med alt som skal handles til lillebaby osv.. Kan noen fortelle meg at jeg har enda GOD tid?!? Ikke lett å skulle være på topp hele tiden.. :p Mangler dere mye utstyr til lillebaby? Har dere begynt å vaske opp ting å legge i kommode?

kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Har også veldig bekkensmerter så blir sliten bare jeg går inn i butikkdøra nesten. Har ikke kjøpt så mange gaver enda men har lagd noen selv=) begynner også å stresse litt nå kjenner jeg. rydder, kaster og sorterer skuffer og skap. itillegg stresser jeg litt med oppussing og ja, julegaver og julestyret. Tror tiden vil gå fort fremover nå siden det snart er jul. vips så er vi i januar og det bare er uker til termin..æææææ;/ hehe0) men tror rett og slett at vi bare må stresse litt ned. Har ikke begynt å vaske saker og ting får å legge i skuff. Men kjenner at jeg vil ikke vente så alt for lenge med å ha det gjort. Vil iallefall ha det meste klart til jul slik at man kan kose seg og ikke stresse. Blant annet når det gjelder julegavene.

Tror vi bare må stoppe opp og trekke pusten litt og tenke på at ungen kommer uansett om man ikke har fått pusset ferdig opp eller gjort ferdig alle forberedelsene. blir så sliten av å tenke på alt jeg vil ha gjort. Tror også at man vil få veldig mye når ungen kommer til .feks klær. Så kommer ikke til å overdrive når det gjelder innkjøp der.

Flink du er som har bare 8 gaver igjen. skulle gjerne vært der også. håper det blir snart. lykke til og stress ned;) vi har gooood tid igjen...(håper jeg) hehe
Men bra du tok opp dette temaet. Lurer også litt på hvor folk er i redebyggings fasen.:)

Er nesten ferdig med julegavene vi. Har bare 5-6 stk igjenn :-) Til lillegutt derimot har vi ikke handla noe klær ennå, men har fått fiksa de store tingene som vogn, bilsete, stellebord, vippestol osv osv :-)

Hadde samme tanke som deg, med å bli ferdig med mest mulig julegaver. Men har så vidt begynt. Men har laget en liste over hva jeg skal kjøpe til hvem, så er bare å gå å handle de, men går jeg en hel dag på kjøpesenter, så er jeg ferdig resten av uka :P
Har vasket nesten alle klær til lillegutt, har ærvet masse til han, så klær trenger jeg ikke kjøpe. Så har igjen alt det andre :( Så og si :)

Me har goooood tid

Det einaste eg har bestemt meg for er at alle store ting til babyen skal vera i hus før eg byrjar på juleshoppinga. Manglar kun bilsete og madrasser, og så er det i boks. Har ikkje nokre særlege plager enda, men lange dagar på kjøpesenter er jo uansett ikkje supert.

Eit godt tips: netthandel! Du finn det meste, har like god bytte-/angrerett og du slepp gå i butikkar

Har ikkje kjøpt inn noko av kle og slikt enda, tenkte å ta det i januar og kosa meg med det heilt på slutten. Er jo ikkje så mykje som treng vera på plass før mini kjem, er typisk mykje kle ein får når babyen kjem uansett.

Ikkje stress! God tid enda!

Har igjen 9 julegaver, og da er vi godt over hallveis. men har tenkt å gjordt ferdig de i november jeg også. Har veldig lyst til å kunn handle babyting i desmber og kose meg. Ikke stresse med alt da:)

Jeg begynte i august, og hadde stooooore planer om å være ferdig med julegaver nå, men har fortsatt noen igjen. Satser på å bli ferdig med dem og pakker til adventskalenderen til medio november. Klarer heller ikke mye gåing i butikker, så får ta det litt pø om pø. I desember skal jeg bare kose meg med trivelige juleforberedelser:)) Skal vaske opp klær på nyåret tror jeg, men blir vel til å kjøpe inn litt før jul også. Har det meste fra tidligere, men vil ha litt jenteklær hvis det blir en jente. Har gutt fra før.

Så deilig å høre at det ikke bare er jeg som stresser, hehehe

Julegavene skal jo egentlig være kos å ordne, men når man plages med bekken (og jobber på senteret) så frister det ikke å gå i butikkene når man er ferdig på jobb! Har liksom fått nok da, så takk for tips om netthandel! Bestilte noen dvd'er og bladabonemang til noen i familien, genialt! Tror de blir veldig glad for de gavene også :)

Vi har utrolig lite igjen til lillebaby, nesten så jeg ikke vil handle meg ferdig nå fordi jeg vet at jeg uansett kommer til å kjøpe babyklær etter jul så da ender jeg opp med å handle aaltfor mye :p Det vi mangler til lillebaby nå er bare pittelitt klær, ammebh og ting til stellebordet og stelling. Ellers er alt handlet, men har ikke vasket noenting enda.. :)

Back
Topp