Utstyr. Kan ikke bare være meg som har sett

Syktlangtnord

Andre møte med forumet
Hvilket utstyr har dere allerede bestemt dere for å kjøpe? Jeg begynte allerede i Januar å se på div utstyr :laughing002
Har sett på Marcel vogn, syns den er nydelig og har alt det vi trenger. Kanskje Tutek også kan være aktuell.
Denne gangen skal jeg kjøpe bbhugme ammepute. Og den blir kjøpt om noen måneder :)
Elektrisk brystpumpe er et must. Medela.
Babynest. Hadde sleepyhead før. Den var veldig god.
Ammesingelett i stedet for mange ammebher.

Hva har dere sett på?
 
Last edited:
Bbhugme har jeg allerede kjøpt [emoji85] har ikke tenkt på så mye annet enn at babybrezza skal være på plass fra dag 1 :) Vogn blir nok Stokke trailz :)
 
Vi har alt fra førstemann kom i aug -16, så blir ikke noe spesielt som skal kjøpes inn utenom klær hvis det blir motsatt kjønn[emoji28]
Også må jeg bare legge til mtp både pumpe og babybreeza, for min erfaring er at en bør se ann behovet...jeg fikk en som ikke tok flaske, overhodet, så det hadde bare vært overflødig[emoji85] Om det blir flaskebaby denne gang skal jeg absolutt gå for babybreeza, den virker så genial!![emoji16][emoji1319]
 
Vi har det meste vi trenger fra forrige gang, men noe jeg har tenkt å skaffe meg er en god ammepute (da jeg sleit med amming forrige gang), samt en elektrisk brystpumpe. Også må det vel handles litt klær hvis det blir motsatt kjønn :)
 
Er jo veldig tidlig enda, men var faktisk innom en barneutstyrs-butikk og så på ting igår :p Vet hvilken type vogn vi skal ha :happy: Ellers blir sikkert sprinkelseng og stellebord kjøpt på Ikea. Bilstol og annet må vi handle, det har jeg ikke tenkt så mye på foreløbig. Ellers har vi mye jenteklær, litt etter første og endel arv..så får se om dette blir jente eller gutt da :rolleyes:
 
Vi har alt fra førstemann kom i aug -16, så blir ikke noe spesielt som skal kjøpes inn utenom klær hvis det blir motsatt kjønn[emoji28]
Også må jeg bare legge til mtp både pumpe og babybreeza, for min erfaring er at en bør se ann behovet...jeg fikk en som ikke tok flaske, overhodet, så det hadde bare vært overflødig[emoji85] Om det blir flaskebaby denne gang skal jeg absolutt gå for babybreeza, den virker så genial!![emoji16][emoji1319]

Sniker.

Baby Brezza ER genial, verdt hver krone! :)
 
Kommer ikke til å kjøpe noe utstyr før vi flytter på sensommeren. Jo mindre det er å dra på, jo bedre[emoji6] Men vi har jo alle de viktigste tingene fra kommende storebror, så det er bare småting vi egentlig trenger.
Bbhugme-puten har blitt flittig brukt siden forrige svangerskap, og jeg får nesten ikke sove uten[emoji12]
 
Jeg har sett mye på nettet idag - haha! Skal ha den bbhugme gravid-ammepute, den så helt fantastisk ut doomoo basic suprime sleep - har alltid noia for at babyen ikke ligger på siden mens den gulper på natta Avent brystpumpe oooog, Stokke trailz vognen Hehe...
 
Vi har det meste av utstyr fra storebror født des-16. Blir det jente kjøper vi litt klær, men kjøpte alt av utstyr i kjønnsnøytralt så tror ikke vi trenger noe der. Eller, vi må jo ha en sprinkelseng da. Også snuser jeg på søskenvogn Bugaboo Donkey, da vi kommer til å gå til barnehagen med storebror. Men har både mountain buggy urban jungle og emmaljunga Edge duo, såå.. Hehe.
 
Vi har det meste fra han som snart er tre. Har tenkt å kjøpe next-to-me seng, bæresjal og kanskje babybag til babyjogger City elite eller Mountain buggy urban jungle. Har de vognene +en stokke crusi med babybag, så vi trenger det egentlig ikke, men vurderer det siden dette blir vinterbaby.
 
Back
Topp