Utstyr, hva kjøper dere brukt??

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Skal se etter vippestol, lekegrind og stellebord brukt.
Muligens også vugge, om jeg ikke bestemmer meg for at babyen bare sover i lekegrind på dagtid.

Vogn og seng tror jeg at jeg kjøper nytt om jeg ikke finner akkurat det jeg vil ha brukt!

Seng e jo førsåvidt rimelig ubrukt :) men vogn e ikke vits å kjøp ny egentlig.. er så mange fine vogner til salgs for en rimelig penge :)

Har ingenting. Mot å kjøpe alt brukt..er jo ikke mye brukt,med storesøster kjøpte vi brukt, bilstolpose,vugge,vogn,babybjørn vippestol,ergo bæresele osv, nå har vi faktisk solgt alt bottsettfra vogna, så skal prøve finne brukt bed side crib og en vippestol med vibrerende,lekegrind, skal kjøpe ny babynest.

Vi hadde alt nytt sist, og kjøpte mange dyre ting som Stokke seng og Stokke stol. Denne gangen blir det Ikea seng og stol, og kommer gladelig til å ta imot brukte klær. Fant fort ut at å bruke 7-10.000 på seng er bortkastet =P Er vel kanskje en litt typisk førstegangsforelder å skulle ha alt nytt. Men seng, bilstol, vogn, madrass, dyne osv vil jeg ikke ha brukt. Eneste måtte vel være en brukt vogn til å ha i barnehagen, siden de oftere blir ødelagt.

Jeg er førstegangs og kommer til å kjøpe mye brukt. Har allerede fått masse brukte klær, og kommer nok til å få en del av min bror. Barnesete, madrass etc. kommer jeg til å kjøpe nytt, men ser ikke noe problem med pent brukte vogner og senger.

Har d meste fra før, mangler jeg noe så låner jeg eller kjøper nytt/brukt, men tror vi har alt egentlig.

Trenger eneste og kjøpe ny bilstol :-) har enda alt fra forje :-)

Back
Topp