Tosmå-16
Betatt av forumet
Bruker den gamle madrassen inne på tv stuenÆsj da, kaste en så fin madrass.. Jaja, sånn er det vel! Får lage lesekrok med den madrassen da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker den gamle madrassen inne på tv stuenÆsj da, kaste en så fin madrass.. Jaja, sånn er det vel! Får lage lesekrok med den madrassen da![]()
Skal se etter vippestol, lekegrind og stellebord brukt.
Muligens også vugge, om jeg ikke bestemmer meg for at babyen bare sover i lekegrind på dagtid.
Vogn og seng tror jeg at jeg kjøper nytt om jeg ikke finner akkurat det jeg vil ha brukt!
Jeg har tenkt å sy selv. Tror d er folk som syr og selger på epla og FacebookAlle dere som kjøper babynest, hvor bestiller dere?
Bestiller fra hjertenest (på facebook) denne gangen. Var i termingruppe med hu, og hun lager veldig fineAlle dere som kjøper babynest, hvor bestiller dere?
D skal jammen jeg og gjøre om jeg ikke orker sy selv.Bestiller fra hjertenest (på facebook) denne gangen. Var i termingruppe med hu, og hun lager veldig fine![]()
Lagde selv.Alle dere som kjøper babynest, hvor bestiller dere?