Utstyr:dette har jeg bestemt meg for!

Åh så herlig å se at flere har tenkt så langt allerede! Jeg har jo vurdert alt mulig av forskjellig utstyr helt siden vi begynte å prøve :p Det er så gøy, og jeg elsker å "vindusshoppe" på forskjellige nettbutikker :D Gleder meg til det er offisielt, så jeg kan gå i butikker på ordentlig også :p

Har jo mye fra før av, siden jeg har en gutt på snart syv, deriblant emmaljunga edge og voksi classic som er verdens beste vogn og pose :D:Heartred
Men har lyst på ny vogn i tillegg, mindre og smidigere, som jeg kan ha bilstol på.

Så her er min ønskeliste foreløpig:
  • Vogn
  • Bilstol + base
  • Babycall
  • Vognpose som jeg vil ha mamma til å strikke :)
  • Babynest
  • Babygym (etterhvert da)
  • Tripptrappstolen med newborn setet, eventuelt Stokke steps
  • Dwinguler lekematte, sykt fin å ha på gulvet :)
  • Bæresele
  • Babybjorn vippestol, hvis vi ikke går for steps :)
  • Så vil jeg bruke tøybleier, så det må hamstres for å få nok :p
Jeg har i tillegg lagt masse fine mammaklær i ønskelisten på Zalando allerede:rolleyes: Hadde fint lite gravidtøy forrige gang, men denne gangen skal jeg føle meg vel, behagelig og flott, istedet for å bo i en utslitt diger joggebukse :p

Ja kanskje jeg skal prøve med på det :) men jeg trenger ikke vognpose før til høst vinter? Eller bruker man det på sommeren også? :)
Jeg hadde voksi classic, som har en kompakt ulldyne. Når det endelig ble litt sommer i nord så klippet jeg til en vanlig sommerdyne som jeg la inn istedet for den, og et par dager holdt det med teppe. Sånn er det i Nord-Norge :p

Vi hadde bare 5-6 bodyer i 56. Det holdt i massevis. Smekker og gulpekluter gikk det mer av.

Det hørtes stritt ut ja! :p
Har fortsatt til gode å oppleve at bæsj kommer utenfor bleia jeg.. Og nå er hun 8 måneder. :p

Oj, da har du vært heldig :P

Back
Topp