Sikkert litt varierende altså. Jeg siktet på 10 men kjøpte bare 7-8 stk fordi jeg ikke kom lengre. Men det holdt i maaaassevis. Også har det så mye å si om man har gulpebaby eller ikke. Første måneden gikk det helt fint hos oss, ikke noe gris. Hun kunne gått i samme antrekket ei uke i strekk sikkert - hadde det ikke vært for at jeg ville skifte fordi jeg synes man skal skifte klær innimellom, og vi hadde jo så mye fint.

Så når vi kom på str 62 begynte hun å gulpe helt sykt, viste seg hun hadde refluks - så ille at hun raste nedover i vekt og sykehusinnleggelse osv da hun gulpet mer enn hun klarte å få i seg - og DA hadde vi vel 15 bodyer, og kunne gjerne skifte 4-5 ganger på rad. Skiftet liksom 1, hadde akkurat fått på nr 2 - holdt på å kneppe igjen i bunnen også sprruuuuta gulpen ut... bare å dra av igjen, begynne på body nr 3. Og sånn kunne det holde på til vi hadde brukt body nr 4-5 på 1 skift som sagt.. Men selv da klarte vi oss fint med rundt 15 stk for gulpebabyen krevde jo enorme mengder gulpefiller osv som også måtte vaskes og i tørketrommelen - så var aldri noe stress likevel på en måte.
Men sikkert individuelt altså. Men dette er min erfaring.

Og jeg lar henne aaaaldri gå rundt i flekkete stygg body, men skifter - så er ikke det at hun er en av de griseungene som ser ut som hun har vært i krigen fordi jeg sparer på body-bruken altså.
Jeg stressa mye med klær og tenkte at de som sa man IKKE måtte kjøpe så mye klær overdrev litt. Og at klart jeg måtte ha "hvertfall" så og så mange. Men jaggu fikk de ikke rett. Mye klær jeg ikke har tatt av lappen på en gang før hun har vokst det fra seg