Utstøtt av mai 2010

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Hjelp....drømte i natt at alle dere ville ha meg ut av gjengen. Noen hadde laga et innlegg om at de ikke likte oppførselen til Frustrert Frue, og alle sa seg enige[&:] Huff....håper virkelig det bare var en drøm.....skikkelig mareritt[8D]
Hehe....Hvorfor drømme så mye rart?[8|]

Huff da, ikke moro å drømme sånn. Man føler seg helt rar når man våkner av sånne drømmer og da... men godt å vite det bare er en drømm og da[:D]

uff hehe
jeg drømmer så trist hver natt jeg nå[&o] drømte at jeg skøt datteren min i selvforsvar..omg[:(]

ORIGINAL: kolibri

uff hehe
jeg drømmer så trist hver natt jeg nå[&o] drømte at jeg skøt datteren min i selvforsvar..omg[:(]

Å huffda...[&:][&:][&:]
Ikke noe gøy å drømme sånn da.

ORIGINAL: Frustrert Frue

ORIGINAL: kolibri

uff hehe

Å huffda...[&:][&:][&:]
Ikke noe gøy å drømme sånn da.

nei, blir helt tullete av dette jeg..drømmer så mye trist hver natt! Og vesla skjønner jo ikkehvorfor mamma blir så kosete og tullete hver morgen hehe[:D]

har også hatt skikkelig kjipe drømmer. Drømte at jeg så foreldrene mine brenne levende inne i et styrtet fly. Våknet med at jeg hypoventilerte og strigråt.
Sett for mye på LOST så sikkert derfor jeg hadde den drømmen også er det mange som har fått kreft rundt meg så jeg er redd for å miste noen jeg er glad i.

Har også begynt å drømme mye igjen nå, etter en lengre pause. I natt drømte jeg at fødselen satte i gang. Ikke det rareste akkurat det da...er vel en naturlig ting å forberede seg på.

Det er veldig kjipt med sånne drømmer. Følelsen sitter i lenge etter at en er våkna. Heldigvis er det bare en drøm da [:)]

Bra det ikke bare er jeg som drømmer om folk fra babyerden [8D]

haha! Dere er skjønne! :)
Mulig at underbevisstheten prøver å fortelle dere at dere bruker litt for mye tid her inne? [;)]
Har hatt en LANG pause med drømmer nå heldigvis.. Drømte bare at gutten min var 3 år gammel i natt.. Hadde gått glipp av hele baby-tiden [;)]

Hahaha! Ja du oppfører deg virkelig ille her inne ;p
Neida søta, du er så koselig og god så tror nok ingen vil ha deg vekk <3

Hehe, på tide med en pause fra bv kanskje[:D][:D]

Neida, skal ikke si noe jeg, etter noen år her har jeg hatt mine babyverden drømmer jeg også[8D][8D]

[:D]He he, hva handlet innlegget ditt om da? Bare vær forsiktig hva innleggene dine handler om fremover[:D]

ORIGINAL: lillebebis

Hahaha! Ja du oppfører deg virkelig ille her inne ;p
Neida søta, du er så koselig og god så tror nok ingen vil ha deg vekk <3

Nåååwww....tusen takk snuppa [:D]

ORIGINAL: janpanmarsipan

[:D]He he, hva handlet innlegget ditt om da? Bare vær forsiktig hva innleggene dine handler om fremover[:D]

Uff...det var noen som hadde laget et innlegg om meg, og at jeg var så fæl og sånn. Og alle svarte at de var enige [8|][&:]
Hehe....kanskje jeg må ta meg en pause ja? *tenker meg om*....nei det klarer jeg nok ikke hehe[8D][:D]

Back
Topp