Utstående navel?

emma1

Betatt av forumet
Har noen en forklaring på hvorfor noen får skikkelig utover navel og andre ikke?

Hvorfor?

Det blir trangt så den popper ut? Nei jeg aner ikke :p Min navel har allerede begynt å poppe ut

Hadde navlebrokk som liten så her blir den også å poppe ut:) kommer vel ann på fasong:p

Du tenker under graviditeten eller?
Eller tenker du på den nyfødte?

Føler at min navel bare har blitt dypere :P Så tviler på at den kommer til å poppe noe som helst sted.

Aner ikke, men jeg er ikke spesielt tynn, men får utstående navel likevel :p får en ekstremt stram mage da, så kroppen har vel ikke annet valg enn å dytte ut navelen for å få mer plass :p

Tror ikke det er mer logisk forklaring på det enn at vi er forskjellige... Har hatt utstående navel samtlige svangeskap, denne gangen kom den allerede i uke 12:rolleyes:

Navlen min poppet ut veldig tidlig denne gangen sammenliknet med første svangerskap. Kommer vel an på livmors størrelse og plassering og hvordan hud og sener henger sammen :)

Jeg har hørt at når man går med jente får man innovernavel. Men med gutt får man utovernavel. Med sønnen min stakk navelen ut på slutten av svangerskapet. Blir spennende å se hvordan den blir nå.

Jeg har hørt at når man går med jente får man innovernavel. Men med gutt får man utovernavel. Med sønnen min stakk navelen ut på slutten av svangerskapet. Blir spennende å se hvordan den blir nå.
Hos meg var det omvendt med de to første ;)

Back
Topp