utslitt

Lilleostepopp

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberlykke 2019
flere som har det sånn?

Jeg er så sliten av å være så kvalm hele tiden. Er så altoppslukende! i dag har jeg knapt fått i meg mat og drikke og vært så kvalm at jeg knapt har klart å sitte oppreist i sofaen. Dagene går så sakte. De fleste dager må jeg ta postafen bare for å overleve kvalmen og da er jeg heeelt borte vekk og i zombiemodus.

Vet ikke hvordan jeg skal klare dette om det fortsetter slik. Har slitt mye med psykiske ting og nå tærer psyken veldig på meg i tillegg til de fysiske problemene.

Hva gjør dere andre som er så dårlig for å få dagene til å gå?
 
Har ikkje so mange gode råd dessverre. Her ser eg på film
/serier. Ligger for det meste i senga eller på sofaen og slapper av eller sover. So dagane går ikkje so veldig fort her heller o_O Satser på det går seg til snart :Heartred
 
Jeg sover så ofte jeg kan. Å ligge hjelper på kvalmen, jeg får hvilt meg og fungerer når barn og mann kommer hjem.
Legger meg mellom 19.30 og 20.45 hver kveld, selv om jeg sover på dagen, er så sliten.
 
Jeg ligger i senga mest mulig, ser Netflix og alt som er mulig å ses på egentlig. Sliter med søvnen, men hviler så mye jeg kan mens mini er i bhg.
 
Anbefaler lydbok, podcast, serier.
Føler du deg virkelig dårlig, så kan det være greit å ta en telefon til legen å høre etter råd?
Men er nok vanlig å være både ekstra trøtt og kvalm, selv sovnet jeg på jobb opp til flere ganger når jeg var gravid, greide ikke å holde meg våken samme søren.
Trøst deg med at for de aller fleste, så går det over rundt uke 12-15 :)
 
Takk for tips! er greit å vite at man ikke er alene om å ha det sånn ihvertfall:)
 
Back
Topp