Utslitt..

*mamma07og09*

Glad i forumet
Joda, så jeg har paddla kano i nesten hele dag.. :-O var livredd stort sett hele tiden, tenk om jeg datt i vannet. Jeg er en utrolig dyktig svømmer, men livredd for lille Frø. Men det gikk fint og det var veldig godt komme hjem til sofaen og helg. Er i slike annledninger jeg er så glad barna mine er store, det gjør ingenting slappe av på sofaen mens de driver med sitt :-D

Hvordan har deres dag vært? :-)

Last edited:
Joda, så jeg har padla kano i nesten hele dag.. :-O var livredd stort sett hele tiden, tenk om jeg datt i vannet. Jeg er en utrolig dyktig svømmer, men livredd for lille Frø. Men det gikk fint og det var veldig godt komme hjem til sofaen og helg. Er i slike annledninger jeg er så glad barna mine er store, det gjør ingenting slappe av på sofaen mens de driver med sitt :-D

Hvordan har deres dag vært? :)

Uæh! Kano?!

Nei jeg hadde dævva om noen skulle hatt meg oppi en slik en. Er så redd for å få hue under vann!

Men så sporty da! Tror nok ikke det er noen fare for lille i magen om du skulle dette uti. Er godt polstra nedi der til du kom deg opp igjen :-)

Jeg har lagt på sofaen mest mulig, men blitt halvveis tvunget til å utføre litt husarbeid siden vi får besøk i morra. Det tok knekken på meg så nå sitterjeg grønn i trynet og lurer på hvordan i alle dager pizzaen vi har planlagt for kvelden skal oppstå ut av denne tiltakslysta!

Uæh! Kano?!

Nei jeg hadde dævva om noen skulle hatt meg oppi en slik en. Er så redd for å få hue under vann!

Men så sporty da! Tror nok ikke det er noen fare for lille i magen om du skulle dette uti. Er godt polstra nedi der til du kom deg opp igjen :-)

Jeg har lagt på sofaen mest mulig, men blitt halvveis tvunget til å utføre litt husarbeid siden vi får besøk i morra. Det tok knekken på meg så nå sitterjeg grønn i trynet og lurer på hvordan i alle dager pizzaen vi har planlagt for kvelden skal oppstå ut av denne tiltakslysta!

Uff ja, går bhg lærerutdanningen og idag var det kanodag. Huttetu for ett opplegg :-D men var litt kjekt og da.

Lov være litt tiltaksløs når man er lvalm og gravid :-) vent litt og se om kvalmen gir seg så prøver du lage noe, vis ikke det går kan det jo være mannen overtar :-D

Siste dag i Spania, så her har det gått i total avslapping. Som resten av ferien også egentlig :)) Middag ute idag siden det er siste dag, så da blir det farvel med kjente her i byen:)

Uff ja, går bhg lærerutdanningen og idag var det kanodag. Huttetu for ett opplegg :-D men var litt kjekt og da.

Lov være litt tiltaksløs når man er lvalm og gravid :) vent litt og se om kvalmen gir seg så prøver du lage noe, vis ikke det går kan det jo være mannen overtar :-D

Ja han har fått klar beskjed om at det som lukter må han ta!

Blir nok også en del rydding som må fordeles om det skal bli fredagskveld

Var på en avtale kl.10, tvang meg avgårde og føltes veldig fint å ha gått på det :) Ellers lå jeg fra 12-18. Her er ungene også store og de var innom rommet etter tur. Fikk mannen til å lage mat før jeg "døde av kvalme". Til og med kvalmestillende innabords. Men hjelper godt å få i meg mat og drikke. Nå har vi handla inn for helga og jeg skal prøve å lage en pizza :)

Jeg ble helt utslitt av å bytte på alle sengene i huset i dag. Sendt mann og hund til svigermor i helgen så det blir roligere. Han er syk på 5. Uken nå, så håper det hjelper med noen rolige dager der for han.
Hadde foreldrene og søsteren min på middag. Koselig dag.

Back
Topp