Utslitt

Bubba

Elsker forumet
Marsboerne
Jeg ligger her i senga, endelig klart å krabbe opp trappa etter 3 timer på sofaen. Jeg er totalt utslitt, orker såvidt å gå på do. Og nå ligger jeg og tenker på åssen i all verden jeg skal klare å stå opp før 7 i morra, for å få dattera i bhg, før jeg selv skal på jobb... Har mest lyst til å bare bli hjemme resten av uka, føler meg så slem.. Jeg har ingen grunn til å klage egentlig, men fy fader så lite energi jeg har om dagen... Flere som har det sånn?

Har ligget på sofaen nesten siden jeg kom fra jobb jeg også. Føler meg helt 'innhul' og tom selv om jeg spiser mer enn til vanlig, sånn følelse som når man har hatt omgangssyke og akkurat har kommet seg opp av senga. Og jeg er 50 % sykemeldt også nå pga kvalme. Kaster ikke opp, så det er ikke det som gjør det heller. Kjedelig å være så slapp!

Har to augustgutter født i 2008 og 2010, venter nr tre i mars 2014! Ammehjelper, og sladrer med Hunnykaos :)

Da overlevde jeg faktisk dagen... Men nå er jeg i samme posisjon som i går! Gleder meg til helgen!!!!! :-)

Uff, så slitsomt for deg.. Jeg har enda ferie, takk for det, begynner onsdag neste uke, blir nok ganske slitsomt..

Back
Topp