UTSLITT!

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hver gang vi skal skifte bleie/klær på lillegutt er det et helvete..
Han er kjempesterk, så er nesten umulig å holde hoftene hans f.eks for å få tatt på bleien.

Han skriker og "gråter" helt til vi er ferdige.. Vi må nesten alltid være 2 nå!
Det samme med tannpuss.
Han liker å pusse tennene nede, men ikke oppe... Da klikker det helt for han....

Noen andre som er slik? Råd?

Bruker så mye tid og energi på dette hver dag.........

Vet ikke om du alt gjør det, men jeg vasker han i vasken og bruker up&go bleier. Noe annet får jeg ikke til...han er for sterk og vil ikke ligge på rygg!

Nocturne82 skrev:
Vet ikke om du alt gjør det, men jeg vasker han i vasken og bruker up&go bleier. Noe annet får jeg ikke til...han er for sterk og vil ikke ligge på rygg!

Takk, den var kanskje ikke så dum:)
Skal prøves ut :)

Hehe, kan vel pent signe meg på den :-) Men det kommer kun til når vi skifter bleie på han, så når han har gjort seg ut er det hyling fra ende til annen, men vi bare legge han ned å holder han nede så gråter han litt vi er ferdig, tenker at det er ikke noen annen måte å gjøre det på. Når han kun har tisset bruker vi bare up and go bleier å kler på han i full fart :-)
Når klærne skal på lar vi han stå eller sitte på fange når vi selv sittter på gulvet, så pleier jeg å skru på barnetv, da sitter han helt i ro :-)

Så bra :)
Er bare så vanskelig med bekkenløsning og la han stå osv....men mne:D

Tannpuss går fint :)

Men bleieskift og påkledning/bytte er et sant helvete. Han er drittung og sterk. Folk har sagt "oj så sterk han er" når de har tatt han i handa siden han var 3mnd :-/.
Han ruller, sparker, skriker, vrir seg, kaster ting, røsker, drar.. u name it. Jeg har fra tid til annen store problemer med å skifte på han uten å få dritt overalt. Han må avledes når han spiser grøt for å få noe i han... ellers napper han tak i skjea og kaster den pokker i vold :-P.
Vi må ofte være to ved skift... eller at jeg må ta bleie på badet og kle på litt her og der for å avlede han rundt i leiligheten. Jeg har kronisk senebetennelse og den er i store bølger hele tiden, og normalt alltid han som trigger den i høyrearmen. Litt sliten.

Storesøster var og sånn en periode... ikke så lenge tror jeg. Men det gikk over. Jeg håper enda..

Hehe, veldig komisk ;-) Har det sånn med min gutt når det kommer til spising. Vi må oppholde han med noe, feks bil eller en annen leke for at han skal spise. Har han ingen ting å styre med vil han ikke spise, klikker i vinkel å hyler! Hehe :-P Spent på hvordan det skal gå i bhg!

TonjeJenta skrev:
Tannpuss går fint :)

Men bleieskift og påkledning/bytte er et sant helvete. Han er drittung og sterk. Folk har sagt "oj så sterk han er" når de har tatt han i handa siden han var 3mnd :-/.
Han ruller, sparker, skriker, vrir seg, kaster ting, røsker, drar.. u name it. Jeg har fra tid til annen store problemer med å skifte på han uten å få dritt overalt. Han må avledes når han spiser grøt for å få noe i han... ellers napper han tak i skjea og kaster den pokker i vold :-P.
Vi må ofte være to ved skift... eller at jeg må ta bleie på badet og kle på litt her og der for å avlede han rundt i leiligheten. Jeg har kronisk senebetennelse og den er i store bølger hele tiden, og normalt alltid han som trigger den i høyrearmen. Litt sliten.

Storesøster var og sånn en periode... ikke så lenge tror jeg. Men det gikk over. Jeg håper enda..

Det kommer til å gå glætt i barnehage missme86.
Det gjør nesten alltid det... og foreldra skjønner ikke en dritt :P hehe

Hehe, håper det :-) Han starter i morgen, kjenner jeg er skikkelig spent!!

TonjeJenta skrev:
Det kommer til å gå glætt i barnehage missme86.
Det gjør nesten alltid det... og foreldra skjønner ikke en dritt :P hehe

Back
Topp